Sunday, February 15, 2009

Pemimpin PKR Dilarang Masuk Ke Sarawak ?

Malaysia ini negara siapa ? Apa pemimpin UMNO/BN ingat negara ini bapak dia punya ? Bila masa bapak-bapak dia orang beli Malaysia ni ?

Puak-puak bangsat UMNO/BN ini memang mereka jadikan negara ini macam bapak dia punya. Bebas melakukan apa saja demi menuruti hawa nafsu syaitan mereka. Hakikat yang perlu kita sedari dan akui bahawa pimpinan UMNO/BN yang beragama Islam kulit ni hanya bertuhankan hawa nafsu syaitan semata-mata.

Apa yang mereka tak buat ? Bunuh orang, penjarakan musuh politik dengan mengada-adakan bukti palsu, rasuah ratusan juta ringgit, menahan musuh politik dan rakyat jelata di bawah ISA, rakyat yang menyokong pembangkang disekat hak mereka, tanah rakyat dirampas dan diserahkan kepada pihak asing, golongan ulama' amilin disekat dan ditahan daripada menyampaikan ilmunya, merasuah wakil rakyat pembangkang agar melompat kepada mereka, menipu dalam pilihanraya dan pelbagai lagi kejahatan yang mereka buat.

Bayangkanlah, jenis apakah pemimpin yang ada dalam Malaysia ini ? Boleh ke diterima oleh akal kita apabila seorang pemimpin pembangkang mahu bertemu dengan ahli-ahlinya di salah sebuah negeri tetapi dilarang masuk oleh pihak imigresen tanpa sebab. Pegawai imigresen hanya beritahu nama telah 'balcklist'.

Inilah yang berlaku kepada Naib Presiden PKR, R Sivarasa sewaktu beliau tiba di Kuching International Airport. Berita penuh, klik di sini.

Kita tahu larangan terhadap R Sivarasa ini datang dari Ketua Menteri Sarawak. Arahan 'jakun' ini dibuat ekoran sokongan lebih kurang 12,000 rakyat Sarawak dan Sabah kepada Pakatan Rakyat.

Apa perlunya pemimpin BN ini takut sedangkan mereka ada segala jentera yang boleh dijadikan 'barua dan pecacai' bagi memastikan kemenangan dalam pilihanraya ?

Inilah balasan Allah. Disebabkan dosa dan kesalahan mereka dah terlampau banyak serta kezaliman yang dilakukan terhadap rakyat selama ini sedang menghantui jiwa dan perasaan mereka. Walaupun punya harta dan wang ratusan juta namun ianya tidak mampu memberikan kebahagiaan jiwa. Sejarah membuktikan semua pemimpin autokratik dan diktator akan jatuh dan mati dalam keadaan hina. Kita sendiri tahu bagaimana Kamal Atarturk berhadapan dengan maut dan setelah mampus, mayatnya tidak diterima bumi.

Tidak mustahil, ianya juga akan menimpa kepada para pimpinan UMNO/BN yang mengaku Islam ini tapi sebenarnya merekalah golongan MUNAFIQ KABIR.

Ada seorang sahabat karib aku, dia menggelar pimpinan dan ahli UMNO ini sebagai Syaitan Kabir.

Sebagai seorang Muslim, aku tidak akan sudi untuk sembahyangkan mayat golongan munafiq pemimpin UMNO ini. Memang tidak layak mayat mereka disembahyangkan kerana sewaktu hidup, merekalah musuh Islam No.1.

Aku nak cadangkan agar UMNO sediakan tanah perkuburan mereka sendiri di seluruh negara. Khusus untuk pemimpin dan ahli UMNO sahaja. Mereka tidak layak dikebumikan di tanah perkuburan Islam sebab darjat kemunafiqan mereka tinggi. Seperkara lagi perlu diingat bahawa pemimpin UMNO dan ahli-ahlinya beragama Islam Hadhari. Nabi mereka ialah Pak Lah.

Kita jangan lupa kes di Selangor. Ada Nabi orang Melayu. Kahar namanya. Ramai pengikutnya sebab Kahar menjanjikan syurga kepada mereka.

Jazakallah.

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger