Wednesday, February 25, 2009

Pekong Najib dan Rosmah Semakin 'Busuk'

'Bau busuk' Najib dan bininya sudah tidak boleh ditutup lagi. Rupanya isteri Razak Baginda pernah terlepas cakap di hari permulaan perbicaraan kes pembunuhan Altantuya. Mazlinda Makhzan yang juga merupakan seorang peguam telah membuat satu kenyataan tegas demi membela suami tercinta yang diyakininya tidak bersalah.

Kita yakin kenyataan spontan secara tidak sengaja ini dibuat apabila para wartawan mengajukan beberapa soalan kepadanya. Siapa pun boleh faham bagaimana hati dan perasaan seorang isteri yang terpaksa berhadapan dengan situasi di mana suaminya dituduh terlibat dalam kes pembunuhan kejam seorang warga asing. Isteri mana yang tak marah bila suaminya juga dijadikan 'kambing hitam' demi 'melindungi' individu tertentu yang sebenarnya bersalah. Disebabkan rasa marah yang terbuku di hati, akhirnya 'terpacul' keluar dari mulutnya kata-kata berikut ;

"Dia (Razak Baginda) tidak bersalah, dia bukan nak jadi Perdana Menteri."

Semua orang boleh faham apakah maksud "........., dia bukan nak jadi PM".

Mari kita 'explore' beberapa kenyataan dan maklumat berhubung kes Altantuya yang pernah dibuat dan didedahkan sebelum ini ;

1- Koperal Sirul Azhar dalam prosiding pembelaan diri di mahkamah menyebut ;

"Saya tidak bersalah. Saya hanya sekadar kambing hitam yang harus dikorbankan. Orang yang bertanggungjawab bebas di luar sana dan tidak berada dalam mahkamah ini (tidak didakwa)."

2- Raja Petra Kamarudin (RPK) pernah mendedahkan tentang maklumat yang diperolehi hasil pertemuannya dengan Dato' Syed Abd.Rahman Al-Habsyi (Konsulat Mongolia di Malaysia). Dalam pertemuan di Bangsar, Dato' Syed Abd.Rahman memberitahu bahawa Rosmah yang memberi arahan pembunuhan Altantuya termasuk meletupkan mayat mangsa dengan C4. RPK juga dimaklumkan ada 7 individu yang berada di tempat mangsa diletupkan. Rosmah, Lt. Kol Aziz Buyong, Lt. Kol Norhayati Hassan dan 4 orang lagi yang tidak dinyatakan. Siapakah 4 orang ini ?

3- Dato' Syed Abd.Rahman memberitahu RPK bahawa Ketua Polis Negara ada menghubungi dan menasihatinya agar berpindah ke luar negara jika Najib jadi PM.

4- Akuan Bersumpah Raja Petra Kamarudin yang mendedahkan individu yang terlibat.

Anda buatlah penilaian sendiri berdasarkan fakta.

Yang pasti Najib dan bininya tidak akan didakwa sebab Malaysia mengamalkan Undang-Undang Rimba. Polis, Peguam Negara dan Hakim semuanya 'dah kenyang'.

Jika Najib menaiki takhta No.1, Malaysia akan jadi sebuah negara 'gangster'.

Pak Lah perlu teruskan tugasnya sebagai PM sehingga PRU13 walaupun 'lembik' dan 'kuat tidur'.

Hanya dengan kuasa rakyat saja dapat mengubah segala kepincangan dan penyelewengan yang berlaku. Rakyat wajib buat perubahan menyeluruh dalam PRU13 akan datang.

"Selamatkan Malaysia"

Adios

1 comment:

Firdaus Daud said...

Rakyat sudah bersuara menuntut keadilan

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger