Tuesday, February 17, 2009

Elizabeth Wong Mungkin Letak Jawatan ADUN

Setelah gagal mendapat sokongan rakyat Perak di atas tindakan biadap merampas Perak dari Pakatan Rakyat, puak-puak dajjal UMNO meneruskan kerja terkutuk ini di Selangor. Mangsa mereka seterusnya ialah seorang lagi wakil rakyat PKR yang juga merupakan Exco Selangor, Elizabeth Wong.

Kali ini puak-puak dajjal menggunakan tektik berbeza dalam usaha mereka untuk menjatuhkan Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor dengan menyebarkan gambar separuh bogel Elizabeth Wong sedang tidur dan dalam keadaan posisi intim.

Dipercayai gambar tersebut diambil oleh bekas teman lelakinya tanpa pengetahuannya. Tak tahulah berapa juta ringgit yang dibayar oleh UMNO/BN kepada bekas teman lelakinya bagi mendapatkan salinan gambar tersebut.

Sebagai insan, kita melihat apa yang dilakukan terhadap Elizabeth merupakan satu perbuatan biadap dengan niat jahat untuk menjatuhkan maruahnya sebagai seorang wanita, wakil rakyat dan anggota Exco Selangor.

Puak-puak dajjal UMNO menyangka apa yang mereka lakukan ini akan menyebabkan rakyat benci terhadap Pakatan Rakyat. Mereka mungkin berjaya 'memaksa' ADUN Bukit Lanjan ini mengosongkan kerusi DUN dan membolehkan piliharaya kecil diadakan.

Percayalah, sokongan rakyat Selangor khususnya pengundi Bukit Lanjan kepada Pakatan Rakyat semakin meningkat. Sebagai pengundi, kita sendiri tidak akan sekali-kali terpengaruh dengan sebaran gambar separuh bogel tersebut kerana ianya diambil tanpa pengetahuan Elizabeth sendiri. Tindakan penyebaran gambar oleh akhbar dan individu yang tidak bertanggungjawab ini jelas telah melanggar Hak Asasi beliau sebagai wanita dan mengganggu kehidupan peribadinya. Beliau sendiri tidak tahu tentang kewujudan gambar tersebut sehingga wartawan yang mendapat salinan gambar itu bertemu sendiri dengannya.

Kita rakyat Malaysia menyeru agar Elizabeth mengambil tindakan mahkmah untuk menyaman semua yang terlibat dalam kerja yang tak bermoral ini.

UMNO/BN Mempamerkan Kejahatan dan Kebodohannya

Sepatutnya UMNO sedar dan menghentikan segala kerja terkutuk apabila menyedari rakyat semakin benci terhadap mereka ekoran tindakan biadap merampas Kerajaan Pakatan Rakyat di Perak baru-baru ini. Tapi apa yang berlaku ialah sebaliknya. UMNO/BN tetap meneruskan agenda jahat mereka dengan menggunakan kaedah yang berbeza tetapi matlamatnya sama.

Bak kata orang, kalau dah terlampau jahat memang tak boleh berubah. Inilah hakikat yang sebenarnya pada diri UMNO. Bagi mereka semuanya halal dilakukan demi mencapai cita-cita, hatta membunuh sekalipun. Bagaimana dengan kes pembunuhan kejam Altantuya. Semua rakyat tahu Najib dan bininya Rosmah terlibat tetapi mereka terlepas begitu saja. Yang kena tuduh dan dijadikan 'kambing hitam' ialah Chief Inspector Azilah Hadri dan Koperal Sirul Azhar.

Sirul Azhar sendiri mengakui dalam mahkamah dalam prosiding pembelaan diri bahawa dia adalah mangsa 'kambing hitam' dalam kes ini. Individu sebenar yang terlibat tidak berada dalam mahkamah ini (bebas lepas dan tidak didakwa).

Kita melihat tindakan tidak bermoral UMNO di Selangor ini sebagai melengkapkan lagi senarai kejahatan dan kerakusan mereka. Tanpa sedar tindakan ini akan mempercepatkan lagi proses kehancuran UMNO dan BN itu sendiri akan berpecah. Kita yakin sokongan masyarakat Cina terhadap Pakatan Rakyat semakin bertambah. Wanita MCA sendiri memberi sokongan moral terhadap Elizabeth Wong. Indikator ini menunjukkan MCA sendiri tidak bersetuju dengan tindakan UMNO yang dah tak waras lagi meroyan.

Punyalah bangang dan bodoh puak-puak dajjal UMNO ni. Mereka lupa kes skandal seks Dr Chua Soi Lek sedikit pun tidak mempengaruhi sokongan masyarakat Cina terhadapnya. Dalam pemilihan kepimpinan MCA tahun lepas, Dr. Chua masih mampu memenangi jawatan Timbalan Presiden. Masyarakat Cina melihat kes Dr. Chua ini lebih bersifat peribadi. Bukan masalah parti dan tidak melibatkan kepentingan orang Cina.

Kita nak tanya kat puak-puak dajjal UMNO ini. Hangpa punya pemimpin tu bagoi sangat ka ? Pasai apa hangpa tak dedahkan kes khalwat Najib dengan Ziana Zain. Kes pembunuhan Mustakizah Jaafar, eksekutif sebuah syarikat pengedaran video yang disebut melibatkan Megat Junid selaku Timbalan Menteri Dalam Negeri ketika itu. Kes pembunuhan Norita Shamsuddin yang didakwa melibatkan individu VVIP. Lebih menjelaskan tentang penglibatan VVIP apabila KPN ketika itu, Mohd.Bakri Omar mengklasifikasikan kes Norita ini di bawah Akta Rahsia Rasmi (OSA). Apa kejadahnya kes pembunuhan dikategorikan sebagai Akta Rahsia Rasmi. Tentu ada 'something wrong somewhere'.

Malang sungguh negaraku Malaysia kerana diperintah oleh golongan 'MAFIA'. Hari ini Malaysia dah jadi 'negara pariah'.

Aku sengaja sebut UMNO saja. Tidak sebut BN sebab segala paksi kejahatan ada pada diri UMNO itu sendiri. Perlu kita ingat golongan munafiq adalah yang paling jahat sekali. Sebab itulah Allah tempatkan golongan munafiq ini dalam tingkat terbawah sekali Neraka. Na'uzubillah.

Wahai UMNO, selamat menuju kehancuran. Segala kedurjanaan dan kebangsatan kamu semakin terserlah kini. Tunggulah balasan dari Allah.

Mampus UMNO.

Adios.

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger