Friday, February 26, 2010

Azmin Ali diugut Polis...

Apa nak jadi dengan tanahair ni, aku pun tak tahu. Peguam Negara, Hakim dan Polis bukan lagi menjalankan tugas mereka sebagaimana sepatutnya, tetapi sudah menjadi pecacai hina bagi melindungi kepentingan dan kekuasaan UMNO dalam negara. Tidak wujud lagi keadilan dalam negara. Keseluruhan sistem perundangan dan keadilan telah dilacurkan semahunya oleh pemerintah UMNO. Lihat saja betapa hancurnya keadilan negara kita sejak hari pertama DSAI dipecat sebagai TPM pada 2 September 1998 lalu. Rakyat yang bangkit menentang kezaliman dibalas dengan semburan air asid dari water-cannon, bom asap, dibelasah dengan cotar dan dilontar ke dalam lokap. Inilah Malaysia negaraku yang diperintah oleh manusia bangsat dan celaka dalam UMNO.

Rasuah, penyelewengan, pembunuhan dan fitnah dah jadi darah daging UMNO. Lihat saja betapa jijiknya fitnah dan dakwaan yang direka-reka terhadap Anwar pada 1998 lalu. Polis di bawah Rahim Noor telah mengugut individu yang dekat dengan Anwar supaya mengaku diri mereka telah diliwat. Dan begitulah juga dalam kes liwat 2, seorang budak bodoh digunakan untuk merealisasikan kehendak sang penguasa bangsat dan celaka.

Dalam kes liwat 1, bukan setakat Azizan Abu Bakar, Sukma dan Munawar Anes yang diugut Polis agar mengaku diliwat, malah Azmin Ali sendiri turut diugut dan dipaksa mengaku pernah diliwat oleh Anwar.

Azmin pernah diugut polis supaya mengaku diliwat Anwar

MACHANG, 25 Feb: “Saya pernah diugut polis supaya mengaku pernah diliwat Datuk Seri Anwar Ibrahim ketika ditahan pada 16 September 1998," kata Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mohamed Azmin Ali.

“Pegawai polis meminta saya menandatangani surat mengakui diliwat. Saya diugut akan ditahan di bawah ISA selama 20 tahun kalau tidak mahu menurut kehendak mereka,” katanya pada ceramah isu semasa di padang Majlis Daerah Machang malam tadi.

Menurutnya, beliau tidak sanggup untuk menurut kehendak mereka sehingga didera begitu rupa ketika dalam tahanan.

Malah katanya, ketika itu dua lagi kenalan rapat dengan Anwar iaitu Dr Munawar dan Sukma juga diminta membuat pengakuan serupa bagi mengaibkan bekas Timbalan Perdana Menteri terbabit.

Menurutnya, beliau hanya dibebaskan Mahkamah Tinggi kemudiannya selepas didapati tahanannya dilakukan secara salah.

“Tidak lama kemudian hakim yang membebaskan saya telah ditukar ke negeri lain,” katanya di hadapan ribuan penduduk tempatan yang memenuhi segenap ruang padang.

Oleh itu, Azmin yang juga anggota parlimen Gombak berkata, versi kedua dakwaan liwat terhadap Anwar dipercayai mempunyai elemen-elemen yang serupa pernah dilaluinya lebih 10 tahun lalu.

“Apa yang Umno lakukan sekarang hanya mengulangi kembali tragedi yang pernah dilakukan Hitler dan Lenin bagi mematikan karier politik musuh mereka dengan dakwaan seks.

“Fitnah seks yang digunakan secara berleluasa pemimpin Jerman tersebut bagi menghalang kebangkitan musuh politik mereka,” katanya.

Hadir sama pada ceramah tersebut Setiausaha Agung PKR, Saifuddin Nasution Ismail, Ahli Parlimen Bukit Gantang, Datuk Seri Nizar Jamaluddin, Ketua Dewan Muslimat PAS Kelantan, Siti Zailah Mohd Yusof, Yang Dipertua PAS Machang, Datuk Hassan Muhammad, Adun Temangan, Dr Muhd Fadzli Hassan dan Adun Kemuning, Wan Ahmad Lutfi Wa Sulaiman. -harakhdaily

Aku tak nak sembang pasal sesetengah pimpinan atasan UMNO sebab puak-puak ni memang dah confirm kafir dan celaka... Memang puak-puak celaka ini tak akan berubah sampai dia mampus. Tengok je Mahathir, mana ada berubah... dok lagu tu juga. La ni si mamak tua tu hanya waiting list saja.

Yang aku dok kesian sikit ni pasai ahli dan penyokong UMNO yang buta mata hati sejak dulu, kini dan selamanya... Dah lah dunia tak dapat, lepas tu bila dah mati tak pasai-pasai kena balun dalam kubur kerana menyokong parti syaitan UMNO. Kat Padang Mahsyar pulak dah confirm ikut pemimpin UMNO dalam Jahannam.

Macam pemimpin UMNO, aku tak heran sangat sebab kat dunia mereka kaya-raya. Lepas tu mereka juga dah 'training' tahan panas api neraka. Pasai tu depa tak takut lawan Allah.

Sekali lagi aku nak habaq kat ahli dan penyokong UMNO, terpulanglah pada hangpa semua samada nak percaya atau tak. Kalau hangpa semua masih berdegil nak terus sokong UMNO sampai mati, yakinlah hangpa semua akan duduk dalam Jahannam kelak di Akhirat. Kalau hangpa rasa boleh tahan dengan bakaran api neraka Allah tu, ikut suka hangpalah....

Namun sebelum aku tutup bicara ni, aku nak minta hangpa buka Tafsir Al-Qur'an dan cari Surah Al-Ahzab (33) : ayat 66-68. Ayat ni mengisahkan tentang nasib hangpa semualah yang dok bangang menyokong parti dan pemimpin sesat UMNO.

Janganlah biarkan diri kita tercebur ke dalam lembah kebinasaan. Sebelum terlewat, tinggalkan toghut UMNO dan berhijrahlah kepada cahaya kebenaran Islam.

Di mana duduknya Islam para pemimpin hangpa dalam UMNO tu kalau dah terang-terang memisahkan agama dengan politik. Ulama' muktabar dah dok habaq lama dah...

"Jalan mudah menjadi kafir bila memisahkan agama dengan politik".

Jadi, hangpa semua nilailah sendiri sapa sebenarnya pemimpin UMNO? Islam atau kafir?

Adios...

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger