Thursday, January 29, 2009

Iran + Hamas + Hizbullah Menggerunkan Zionist

Junjungan besar Nabi Muhammad SAW telah memberitahu kita semua bahawa kedatangan Yahudi ke Palestin bukannya untuk merampas bumi itu tetapi untuk dibunuh.

Satu masa kelak, orang Yahudi di seluruh dunia akan berkumpul di negara haram Israel ini. Sebenarnya senario penghijrahan bangsa Yahudi ke Israel telah pun bermula sejak dari awal penubuhan negara haram mereka atas restu British. Perlu diingat bahawa seluruh pemimpin Eropah dan Barat memang benci dan tidak percaya dengan gologan Yahudi yang penipu ini. Sebab itu mereka berbincang untuk mencari tempat yang sesuai untuk golongan ini. Akhirnya mereka mencapai kata sepakat untuk menempatkan bangsa penipu ini di bumi Palestin.

Jika dipandang dari sudut kebiadapan dan kekejaman mereka membunuh umat Islam Palestin sesuka hati, keangkuhan dan kekayaan yang dimiliki, memang mereka berpegang teguh kepada ajaran kitab Talmud.

Talmud adalah kitab suci golongan Zionis Yahudi di seluruh dunia. Seluruh tindak-tanduk Zionis-Israel berpandukan pada ayat-ayat Talmudisme. Bahkan Texe Marrs, penyiasat bebas Amerika yang telah mengkaji sejarah darah daging Dinasti Bush selama enam tahun, menemukan bukti bahawa keluarga besar Bush, termasuk Presiden AS George Walker Bush, merupakan sebuah keluarga yang sangat rajin membaca dan mempelajari Talmud.

Dinasti Bush adalah dinasti Yahudi dan mereka menjadikan Talmud sebagai kitab sucinya. Adalah salah besar menyangka mereka dari keluarga Kristian. Mereka menunggangi Kristian untuk menipu warga Kristian dunia. Padahal, mereka merupakan keluarga Talmudis yang taat.

Kita sudah banyak mendengar tentang Talmud, namun ramai yang tidak mengetahui tentang ayat-ayat dalam kitab orang Yahudi ini. Berikut adalah sebahagian daripada ayat-ayat Talmud yang menjadi dasar segala tindak-tanduk bangsa Zionis terhadap orang-orang non-Yahudi (Ghoyim atau Gentilles). Dari sini kita dapat memahami mengapa golongan Zionis Yahudi ini memang terkenal dengan sifat keangkuhan, kebiadapan, penipuan dan pelbagai lagi perangai terkutuk mereka. Di antara ajaran kitab Talmud ialah ;

1- Hanya orang-orang Yahudi yang manusia, sedangkan orang-orang non Yahudi bukanlah manusia, melainkan binatang. (Kerithuth 6b hal.78, Jebhammoth 61a)

2- Orang-orang non-Yahudi diciptakan sebagai budak untuk melayani orang-orang Yahudi. (Midrasch Talpioth 225)

3- Angka kelahiran orang-orang non-Yahudi harus ditekan sekecil mungkin. (Zohar II, 4b)

4- Orang-orang non-Yahudi harus dijauhi, bahkan lebih daripada babi yang sakit. (Orach Chaiim 57, 6a)

5- Tuhan (Yahweh) tidak pernah marah kepada orang-orang Yahudi, melainkan hanya (marah) kepada orang-orang non-Yahudi. (Talmud IV/8/4a)

6- Di mana saja mereka (orang-orang Yahudi) datang, mereka akan menjadi pangeran raja-raja. (Sanhedrin 104a)

7- Terhadap seorang non Yahudi tidak menjadikan orang Yahudi berzina. Bisa terkena hukuman bagi orang Yahudi hanya bila berzina dengan Yahudi lainnya, yaitu isteri seorang Yahudi. Isteri non-Yahudi tidak termasuk. (Talmud IV/4/52b)

8- Tidak ada isteri bagi non-Yahudi, mereka sesungguhnya bukan isterinya. (Talmud IV/4/81 dan 82ab)

9- Orang-orang Yahudi harus selalu berusaha untuk menipudaya orang-orang non-Yahudi. (Zohar I, 168a)

10- Jika dua orang Yahudi menipu orang non-Yahudi, mereka harus berkongsi keuntungannya. (Choschen Ham 183, 7)

11- Tetaplah terus berjual beli dengan orang-orang non-Yahudi, jika mereka mesti membayar wang untuk itu. (Abhodah Zarah 2a T)

12- Tanah orang non-Yahudi, kepunyaan orang Yahudi yang pertama kali menggunakannya. (Babba Bathra 54b)

13- Setiap orang Yahudi boleh menggunakan kebohongan dan sumpah palsu untuk membawa seorang non-Yahudi kepada kejatuhan. (Babha Kama 113a)

14- Kepemilikan orang non-Yahudi seperti padang pasir yang tidak dimiliki; dan semua orang (setiap Yahudi) yang merampasnya, bererti telah memilikinya. (Talmud IV/3/54b)

15- Orang Yahudi boleh mengeksploitasi kesalahan orang non-Yahudi dan menipunya. (Talmud IV/1/113b)

16- Orang Yahudi boleh mempraktikkan riba terhadap orang non-Yahudi. (Talmud IV/2/70b)

Ketika Messiah (Raja Yahudi Terakhir atau Ratu Adil) datang, semuanya akan menjadi budak-budak orang-orang Yahudi. (Erubin 43b)

Inilah sebagian kecil dari ayat-ayat hitam Talmud. Inilah landasan ideologis kaum Zionis dalam hidupnya. Setiap hari Sabtu yang dianggap suci (Shabbath), mereka membaca Talmud sepanjang hari dan mengkaji ayat-ayat di atas. Mereka menganggap Yahudi sebagai kaum yang satu-satunya berhak disebut manusia. Sedangkan kaum di luar Yahudi mereka anggap sebagai binatang, termasuk orang-orang kristian dan liberalis yang malah menyokong kepentingan kaum Zionis.

Memang bangsa Yahudi ini sejak dari dulu lagi merupakan golongan manusia yang degil dan sukar menerima kebenaran. Dalam Al-Qur'an ada menceritakan tentang perangai buruk mereka. Hanya berpura-pura beriman demi mencapai matlamat mereka. Setelah berjaya, mereka kembali kufur. Berapa ramai Nabi yang diutuskan kepada mereka tetapi dibunuhnya.

Jika melihat dari bentuk serangan yang dilakukan mereka terhadap Gaza baru-baru ini, jelas menunjukkan mereka mahu menghapuskan sama-sekali umat Islam Palestin. Namun mereka menghentikan serangan dengan perjanjian gencatan senjata. Seminggu kemudian, pesawat Israel mula membuat serangan semula terhadap sempadan Gaza. Alasan mereka ialah mahu memusnahkan terowong yang dibina oleh Hamas untuk menyeludup senjata.

Logiknya tak ada sebab untuk takut kepada Hamas.Persoalannya, mengapa rejim Zionis ini cukup takut dengan Hamas ? Jika dilihat dari aspek kelengkapan tentera, mereka lebih canggih dan lengkap daripada apa yang dimiliki oleh Hamas. Sebenarnya rejim Zionis sedar bahawa Hamas berjuang atas dasar Islam. Inilah yang cukup menggerunkan mereka.

Rejim Zionis tidak takut kepada Fatah (UMNO Palestin) kerana Fatah adalah kumpulan berfahaman sekular yang boleh diperbodoh dan diperkudakan oleh mereka. Sebab itulah baru-baru ini Perdana Menteri Ehud Olmert berjanji kepada Presiden Mahmoud Abas (pemimpin Fatah) akan menyerahkan kembali semua wilayah yang dikuasai Israel kepada Palestin sekiranya Fatah berjaya mengambil alih semula pemerintahan Wilayah Gaza dari Hamas. Ini semua adalah tipu helah yang biasa dimainkan oleh Zionis. Mereka mahu Fatah dan Hamas bertempur sesama sendiri.

Pada pendirian aku, orang macam Mahmoud Abas ni patut ditembak mati dulu. Dialah yang menjadi talibarut Zionis selama ini. Juga seorang perasuah besar. Golongan munafiq seperti ini memang wajar dihapuskan terlebih dahulu sebelum golongan kuffar.

Sejak kebangkitan Islam di Iran melalui Revolusi Islam Iran yang dipimpin oleh ulama', umat Islam di seluruh dunia mula kembali yakin dengan kemampuan Islam dalam bentuk pemerintahan negara. Apa yang telah ditunjukkan oleh Iran hari ini dari sudut pembangunan negara, kemampuan membuat sendiri peralatan kelengkapan senjata moden dan yang terkini kemampuan dalam bidang teknologi nuklear telah membuka mata dunia bahawa Islam tidak pernah menolak kemajuan moden.

Hari ini, Iran mempunyai kelengkapan peluru berpandunya sendiri dari jenis jarak dekat, sederhana dan jauh. Yang jauh sehingga mencapai jarak 6,000 km. Yang paling menggerunkan pihak Barat dan rejim Zionis apabila teknologi peluru berpandu Iran ini tidak mampu dikesan oleh radar mereka. Sebab itulah pihak pentadbiran Bush menuduh bahawa Iran sedang membangun senjata nuklear sedangkan Iran hanya menggunakannya untuk sumber tenaga elektriknya.

Dengan kebangkitan dan kemajuan yang dicapai oleh Iran, kemudian diikuti kemenangan Hamas dalam pilihanraya dan memerintah Palestin serta kejayaan Hizbullah menewaskan tentera Israel di Lubnan, kita yakin era kebangkitan Islam telah mula bersinar kembali di persada dunia. Jalan menuju ke Baitul Maqdis sudah ada sekarang. Hanya menunggu saat dan ketikanya sahaja. Kita yakin dengan janji Allah dan RasulNya.

Jika rejim Israel masih meneruskan kebiadapan mereka menyerang Palestin dengan sewenang-wenangnya, tidak mustahil kita akan melihat negara haram Israel akan lenyap bersama penduduknya sekali.

Palestin, bumi para syuhada' tetap terpelihara dari dirampas oleh rejim Zionis. Apa yang berlaku pada hari ini merupakan satu ujian daripada Allah kepada umat Islam Palestin yang beriman dan bertaqwa kepadaNya. Syurga menanti mereka. Juga untuk menyedarkan umat Islam di seluruh dunia betapa peri pentingnya kembali kepada Al-Qur'an dan Sunnah.

Perlu diingat bahawa hanya golongan orang yang beriman dan bertaqwa sahaja yang mampu menewaskan rejim Zionis yang bangsat ini.

Membangun Bersama Islam.

Jazakallah.














No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger