Saturday, January 1, 2011

Nak tahu siapa Menteri Perogol itu?

Makin lama, makin terdedah segala perangai keji pimpinan UMNO yang selama ini cuba disorok daripada pengetahuan rakyat. Pada ketika UMNO sibuk memfitnah Anwar Ibrahim dengan mengemukakan bukti-bukti palsu, tanpa diduga segala skandal seks dan kes rogol yang melibatkan pimpinannya terdedah.

Malangnya masih ramai juga rakyat negara ini yang masih setia bersama UMNO dan menjadi penyokong setia parti munafiq itu. Bila kita sebut UMNO parti sesat, orang tak caya. Nah!, sekarang telah terbukti di depan mata betapa dahsyatnya perilaku pimpinan UMNO yang jelas tiada pegangan agama. Bunuh, zina, rogol, arak, judi dan rasuah merupakan 'way of life' mereka. Mereka bebas melakukan semuanya itu kerana dilindungi oleh undang-undang rimba.

Macamana negara ini tak musnah dengan adanya spesis manusia celaka seperti mereka. Begitulah juga dengan Presiden UMNO, si Najib. Satu dunia dah tahu memang dia terlibat dengan pembunuhan Altantuya. Penglibatan Najib kerana melindungi jenayah bininya sebab Rosmah yang mengarahkan pembunuhan itu. Hal ini didedahkan sendiri oleh adik Rosmah sendiri.

Baru-baru ini penulis dimaklumkan oleh sumber yang boleh dipercayai, kini Najib terpaksa mendapatkan khidmat dari seorang ustaz untuk melawan ilmu hitam si Rosmah. Khabarnya Najib sendiri mula 'lemas' dengan perangai bininya yang 'berpuaka'.

Link di bawah mendedahkan tentang Menteri Perogol itu, juga skandal seks, kes rogol dan zina beberapa orang pimpinan UMNO seluruh negara.

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger