Thursday, July 9, 2009

Zoo Islam Dalam Negara ?

Menipu dan memfitnah memang dah kerja UMNO sejak dulu. Kali ini pengundi Manek Urai pula cuba ditipu oleh Muhyiddin berhubung fakta sejarah menuntut kemerdekaan tanahair. Dalam ceramah kempennya, dia menyebut "Pernahkah PAS berjuang untuk kemerdekaan ?"

Muhyiddin juga mencabar PAS dengan berkata "Jika benarlah PAS telah buat semua untuk Islam, maka kita menyerah...."

Demi untuk nak mempertahankan keUMNOannya, TPM cuba nak memperbodohkan pengundi Manek Urai dengan membuat beberapa kenyataan bodoh seperti berikut ;

1- UMNO yang membangkitkan semangat Melayu-Muslim bagi mendapatkan kemerdekaan daripada British setelah sekian lama negara ini dijajah. Pernahkan PAS berbuat demikian ?

2- Bukti kejayaan UMNO dalam melaksanakan sistem Islam dalam negara termasuk Bank Islam, Takaful dan Tabung Haji.

Sebenarnya aku merasa lucu dengan bahan kempen yang dibawa oleh Muhyiddin ni. Apa dia ingat bodoh sangatkah pengundi Manek Urai nak bezakan yang mana Islam sebenar dan yang mana bukan ?

Kenapa Muhyiddin tak sebut dalam kempennya yang kerajaan UMNO akan membuka lagi beberapa sistem Islam dalam negara ini termasuk Zoo Islam yang mana para pengunjung akan dapat lihat sendiri unta pakai tudung, harimau pakai serban, orang utan pakai jubah, pengasingan antara binatang jantan dan betina bagi mengelakkan pergaulan bebas dan berlakunya zina di kalangan mereka. Dan kerajaan UMNO akan menyediakan beberapa orang pegawai agama yang ditugaskan khas di zoo ini termasuk jurunikah.

Tak tahulah aku punyalah dangkal pemikiran Muhyiddin Yassin ni. Inilah akibat bila berguru kepada penjajah Kristian. Mereka ingat dengan buka Bank Islam, Takaful dan Tabung Haji tu sudah dikira sebagai membela Islam. Hoiiii... UMNO, kat Peranchis, England dan negara Eropah yang lain pun ada mesjid.

Kita nak tanya UMNO, siapa yang sebenarnya menentang penjajahan British ? UMNO bukannya berjuang tetapi berbincang dengan penjajah untuk merdeka. Tak usahlah kamu nak bohongi rakyat Malaysia dengan fakta palsu. Rakyat semakin tahu dan kenal siapa UMNO sebenarnya.

Persoalannya ;

- Jika benar UMNO menentang penjajah, mengapa diterima dan diguna pakai Undang-Undang Sekular (Kristian) British yang didraf oleh Suruhanjaya Reid sehingga ke hari ini ?

- Mengapa lebih 250,000 orang anak Melayu boleh murtad dalam negara sepanjang pemerintahan UMNO ?

How dare you UMNO... Umat Munafiq Number One.

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger