Tuesday, September 2, 2008

Kita Yakin Pendedahan RPK Benar

Kita sebagai rakyat Malaysia mahu keadilan tertegak di dalam negara yang kita cintai. Allah SWT telah mengurniakan keberanian kepada seorang hambaNya yang bernama Raja Petra Kamarudin. Keberanian inilah yang mendorong Yang Mulia RPK membuat pendedahan demi pendedahan termasuklah kes pembunuhan Altantuya yang melibatkan Rosmah, bini Najib.

Baru-baru ini saya mengakses http:blog4pro.blogspot.com (kini telah digodam). Dalam blog ini, RPK menceritakan pertemuan beliau dengan Dato' Syed Abd.Rahman Al-Habsyi, Konsulat Mongolia di Malaysia. Dalam pertemuan yang diadakan di Bangsar, Dato' Syed Abd.Rahman memberitahu RPK bahawa Rosmah yang memberi arahan pembunuhan Altantuya termasuk meletupkan mayat mangsa dengan C4. RPK juga diberitahu bahawa ada 7 individu yang berada di tempat mangsa diletupkan. Rosmah, Lt. Kol Aziz Buyong, Lt. Kol Norhayati Hassan dan 4 orang lagi yang tidak dimaklumkan. Siapakah 4 orang ini ?

Sehari sebelum pertemuan ini, Dato' Syed Abd.Rahman ada membuat kenyataan di TV3 berkenaan keluarga Altantuya disembunyikan. Kita yakin beliau terpaksa membuat kenyataan media ini. Beliau juga ada memberitahu bahawa Ketua Polis Negara ada menghubunginnya dan menasihatinya agar berpindah ke luar negara jika Najib jadi PM.

Terkini, rumah RPK di Sungai Buloh digeledah oleh sepasukan Polis. Tindakan ini berhubung pendedahan RPK tentang Akuan Bersumpah Dr.Muhamad yang mempertahankan keputusan pemeriksaannya bahawa Saiful tidak diliwat. Malahan salinan rasmi Laporan Pemeriksaan Perubatan dari Hospital Pusrawi ini juga telah terpapar dalam website dan blog.

Kenapa pihak Polis menggeledah rumah RPK ? Apa perlunya tindakan biadap ini. Bukankah si Saiful telah disahkan tidak diliwat. Pengesahan ini dibuat oleh seorang doktor pakar yang berpengalaman lebih 10 tahun dalam kes sebegini. Bukannya bomoh yang periksa Saiful. Sepatutnnya 'budak bangang' ni patut ditangkap. Nak buat macamana, inilah Malaysia Boleh. Orang yang membuat pendedahan ditahan dan disoalsiasat. Yang membuat tuduhan palsu dan fitnah lepas bebas sebab geng VVIP. Jadi, kepada rakyat Malaysia yang nak kaya cepat, nak makan rasuah beratus juta dan nak buat apa saja, anda dinasihatkan berkawan baik dengan pimpinan tertinggi UMNO/BN. Pastinya anda tidak akan ditangkap dan diberi kebebasan sepenuhnya untuk melaksanakan hasrat dan cita-cita.

Senario ini mendedahkan lagi ketakutan pimpinan UMNO terhadap kemungkinan Anwar jadi PM. Apa tidaknya. Akuan bersumpah Saiful tak laku. Orang tak percaya. Sumpah laknat yang dirancang tak berjaya mempengaruhi pengundi Permatang Pauh. Malahan Anwar menang besar. Sekarang ni pimpinan UMNO khususnya Najib tak senang duduk. Mesti mencari jalan bagi mensabitkan juga Anwar dalam kes liwat ini. Hanya ini saja harapan bagi memastikan Anwar merengkok semula dalam penjara dan tidak boleh jadi PM.

Sebab tu pihak Polis diarahkan menggeledah rumah RPK untuk mencari salinan Akuan Bersumpah Dr.Muhamad dan Laporan Perubatan Hospital Pusrawi itu. Mereka tidak mahu kedua-dua helai kertas ini sampai di mahkamah.

Apalah punya bangang pimpinan UMNO ni. Dahlah buat fitnah yang serupa terhadap Anwar. Macamana orang nak percaya. Modes operandinya hampir serupa. Cuma tilam saja tak diusung semula ke mahkamah.

Tindakan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) mengharamkan laman web Malaysia Today milik RPK menjelaskan lagi kepada kita semua bahawa apa yang didedahkan adalah BENAR. Semuanya benar belaka.

To all Malaysian citizen, we are waiting for September 16, 2008.

A Long Journey Towards Victory !














No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger