Friday, September 5, 2008

Dr.Mohd.Osman Tampil Pertahan Laporan Kes Liwat Anwar

Kebenaran telah terserlah. Pembohongan dan fitnah pasti tewas akhirnya.

Semalam, 4 September - Dr.Mohd.Osman bin Abd.Hamid telah membuat sidang media di Majlis Peguam (Bar Council) bagi mempertahankan hasil pemeriksaannya yang tidak menemui sebarang bukti yang menunjukkan Saiful diliwat.

Untuk berita lengkap, sila klik di sini

Sahih lagi jelas, sumpah laknat yang dilafazkan oleh Saiful ni memang sumpah laknat ke atas dirinya sendiri. Memang benar kata Imam Ramlang Porigi.

Aku pun tak tahu jenis manusia apa agaknya budak Saiful ni. Sanggup dia melakukan dosa besar hanya semata-mata mengikut kehendak orang atasan. Tak tahulah berapa bayaran yang diperolehinya untuk melakukan tugas keji ini. Inilah yang dikatakan golongan manusia yang lebih hina daripada binatang.

Seperkara yang menjadi tandatanya, bagaimana ayahnya juga boleh bersekongkol dalam hal ini. Malah berbangga lagi kerana anaknya berani membuat pendedahan. Hei, aku tak boleh nak pikiaq. Jenis apa punya bapak macam ni. Bukannya dia tak tahu yang anaknya buat fitnah.

Tak payahlah dok pikiaq. Buat pening kepala aje. Kita buat 'simple conclusion'. Kalau dah anaknya bodoh, bapaknya lagilah bangang. Bak kata pepatah Melayu "Bapak borek, anak rintik."

Apa pun, kita ucapkan tahniah kepada Dr.Mohd.Osman yang tetap teguh dengan pendiriannya dan amanah dalam menjalankan tanggungjawabnya sebagai seorang doktor pakar.

Kami rakyat Malaysia berbangga dengan mu, Dr.Mohd.Osman.

Selamat Berpuasa.

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger