Thursday, April 28, 2011

Caution!!! Sumpah laknat si munafiq

Telah termaktub dalam Al Qur'an bagaimana gelagat dan perangai golongan munafiq yang gemar bermain-main dengan kata-kata bagi menyembunyikan kekufuran dalam hati mereka. Bila bersama dengan orang beriman, mereka mengaku telah beriman, tapi bila kembali bersama kelompoknya, mereka tetap kufur. Bila keadaan mendesak, mereka sanggup lakukan apa saja, termasuk bersumpah bagi menyelamatkan diri.

Dan inilah yang akan dilakukan oleh Eskay di Masjid Amru Al-As Bandar Baru Sentul di Sentul selepas solat Jumaat esok. Sumpah laknat yang akan dilakukan oleh Eskay bertujuan untuk menyakinkan rakyat bahawa lelaki dalam video lucah itu ialah Anwar Ibrahim.

Selepas Saiful bersumpah laknat ketika PRK Permatang Pauh dulu, kini giliran Eskay pulak melakukannya. Kita nak tanya, sapa yang dok ajar bersumpah dengan menjunjung Al Qur'an.

Mursyidul Am TGNA pernah mengulas cara bersumpah sedemikian meniru ajaran Kristian.

Selanjutnya di sini.

1 comment:

anaz said...

Jangan maen ckp jer tuan..dah lama sy ikut blog tuan..ini kali pertama sy komen. Tuan pun apa kurang..dulu menulis pasal paris Hilton masuk Islam..last2 terbukti tu cerita palsu..

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger