Tuesday, April 6, 2010

AWAS ! Sang Munafiq Kabir nak perbodohkan rakyat lagi...

Jaga-jaga, sang MUNAFIQ KABIR nak tipu rakyat lagi. Dulu zaman bapak munafiq Dollah Badawi, satu Malaysia didodoi dengan Islam Hadhari, "Kerja Bersama Saya, Bukan Untuk Saya." Lepas tu dakwa Eric Chia dan Kasitah Gaddam untuk nak tunjuk kepada rakyat bahawa kerajaan era anak ulama' ni betul-betul nak perangi rasuah. Seluruh anggota Polis pakai batch "Saya Anti-Rasuah". Lalu majoriti rakyat percayalah... Dalam PRU11, UMNO/BN menang besar. Hulamak... Lepas tu rakyat disembelih dengan kenaikan harga minyak menggila. Rasuah terus bermaharajalela. Pak Lah dan sang menantu sapu keliling wang rakyat melalui projek itu dan ini. Hutang negara meningkat. Sapa yang susah... rakyat jugak...

Nah... hari ini sekali lagi kerajaan UBN di bawah anak Tun Razak pulak bentang Rang Undang-Undang Perangi Rasuah di Parlimen. Apakah Najib nak buat lawak bodoh macam Mahathir dan Pak Lah. Tak payahlah... orang tak ketawa.

Dan hari ini sekali lagi rakyat nak diperbodohkan dengan 'sandiwara terkutuk' ini. Macam nak muntah darah aku dibuatnya. Kalau rakyat boleh percaya jugak dengan 'drama keji' ni, tak tahulah aku nak cakap apa... Memang bebal dan mengonglah... Sepatah kata Ustaz Ismail Kamus "orang Melayu UMNO mempertahankan kepisangannya...."

Boleh dipercayakah orang yang sapu RM950 juta wang rakyat hasil pembelian pesawat Sukhoi dan Scorpene, lepas tu cakap nak perangi rasuah. He..he.. geli geleman aku dibuatnya.

Dipercayai tindakan membentang rang undang-undang ni ekoran PRK Hulu Selangor. Najib nak buat 'test market' apakah ianya memberi kesan besar terhadap sikap pengundi di sana. Biasalah dalam sistem politik toghut amalan UMNO ni, menipu, memfitnah, mengugut, tabur janji itu dan ini. Pernah berlaku satu ketika dulu dalam pilihanraya kecil bila mana Wanita UMNO Malaysia mengunjungi rumah para pengundi Melayu nak rayu undi. Yang lucunya setiap buah rumah yang diziarahi, mereka akan minta sejadah untuk solat zohor. Kalau 10 buah rumah, maka 10 kalilah puak munafiq ni solat Zohor. Punyalah nak tunjuk yang mereka ni betul-betul Islam... porahhhh.... Malangnya rahsia kemunafiqan mereka terbongkar bila ada antara rumah yang dikunjungi itu adalah rumah orang PAS.

Maaf cakaplah... kalaulah aku mati dan hidup semula sebanyak 10 kali pun, tobat lahom aku tak percaya pada UMNO. Enough is enough... UMNO is a devil... Whatever UMNO did is too much. Unforgiven... UMNO + Yahudi = Enemy Of Islam.

Terpulang kepada pembaca untuk membuat penilaian sendiri.

Ingatlah. sebagai Muslim kita hanya memperjuangkan Islam. Bukan perjuangkan bangsa (Assobiyah). Hari ini umat Melayu jadi hapraq kerana terus memilih UMNO yang berahaman sekular Kristian, menolak dan menentang Islam. Tak menentang lagi ke namanya bila menolak Perlaksanaan Hudud. Mengambil undang-undang sekular Kristian sebagai Perlembagaan negara. Cuba nilai, Islam atau munafiq atau kafir UMNO ni...

Lupakah kita apa yang Rasulullah S.A.W. pesan sebelum Baginda wafat. Wasiat Baginda berbunyi "Aku tinggalkan kamu 2 perkara. Jika kamu berpegang teguh pada keduanya, nescaya kamu tidak akan sesat selamanya. Lalu sahabat bertanya "Apakah 2 perkara itu, ya Rasulullah ? Lalu Baginda menjawab "Al-Qur'an dan Sunnahku."

Masalahnya sekarang ialah sikap kita majoriti umat Islam di tanahair yang masih berdegil tidak mahu berubah. Dah jelas di depan mata akan kesesatan dan kemunafiqan UMNO, habis tu... apa bodohnya kita yang Islam ni awal-awal lagi dah booking neraka. Nak tunggu sampai bila ? Sampai ada ahli anggota keluarga kita yang murtad, lepas tu baru nak sedar. Nak tunggu sampai negara ini muflis, baru nak insaf dan menyesal? Atau nak tunggu harga minyak petrol naik sehingga RM3.50 seliter, baru nak mengamuk ? Atau nak tunggu sehingga Allah turunkan bala' yang besar ?

Sedarlah wahai orang Melayu UMNO... kamu sebenarnya berada di landasan yang salah. Memang kamu Islam tetapi mata hati kamu telah dibutakan oleh Allah daripada melihat kebenaran lantaran kesombongan dan kebodohan kamu terus-menerus menyokong sebuah parti Melayu yang sesat. UMNO tolak Hudud, kamu sokong. UMNO keluarkan lesen judi, arak dan riba', kamu beri undi juga. Pemimpin UMNO perlekeh Hukum Allah, kamu tepuk tangan ramai-ramai dalam dewan PWTC. Pemimpin kamu rasuah dan menyeleweng, kamu tetap pilih mereka. Jadi memang layaklah kamu duduk dalam neraka sebagaimana yang Allah sebutkan dalam Surah Al-Ahzab (33) : ayat 66 - 68.

Perlu disedari, masa depan negara ini terletak di atas bahu kita semua. Jika kita terus berikan mandat pada UMNO/BN dalam PRU13 kelak, bermakna memang kita redha dengan segala kemungkaran dan kesesatan dasar pemerintahan mereka.

Kita wajib gulingkan UMNO/BN dalam PRU13 demi menyelamatkan negara dan rakyat seluruhnya.

Salam4all.

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger