Wednesday, November 18, 2009

Kejayaan UMNO Haprak - Malaysia Masih Menjuarai Rasuah ...

Ibarat kepala seekor ikan yang dah busuk, maka seluruh badannya pun turut sama buruk. Takde sape yang sudi nak makan. Dan itulah yang berlaku dalam negara. Kalau dah PMnya memang dikenali sebagai Raja Rasuah, jadinya negara yang diperintah pun turut sama jadi rosak akibat rasuah.

Dan yang peliknya masih ada rakyat yang suka "makan ikan busuk" ini. Kalau tak, takkanlah masih dok pilih pemimpin haprak macam yang ada dalam UMNO hari ini.

Tak malukah kita punya seorang ketua negara yang mengaku dirinya Islam tapi negara yang diketuainya terkenal sebagai negara buruk rasuah. Tak usahlah nak pandang jauh-jauh. Tengok negara jiran sebelah Singapura. Kini Singapura berada pada ranking No.3 selepas New Zealand dan Denmark. Ketiga-tiga negara ini pemerintahnya orang kafir dan sistem sekular juga yang diguna pakai oleh mereka tapi berjaya mentadbir negara bersih daripada rasuah.

Tapi apa yang berlaku pada negara kita ? Yang jadi PM dan TPM orang Islam. Majoriti Menteri Kabinet juga orang Islam tetapi kenapa negara ini semakin teruk dengan rasuah ? Semua orang boleh jawab kenapa Malaysia jadi negara perasuah....

Yang pasti golongan manusia yang sedang memerintah negara ini memang lebih buruk perangainya dari golongan kafir. Memang mereka mengaku Islam tetapi MUNAFIQ... Masalah rasuah dalam negara ini takkan selesai malah semakin teruk jadinya selagi puak-puak bangsat ni dibiarkan terus memerintah.

Bacalah sendiri laporan dan analisa oleh pakar di link berikut ;

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger