Sunday, July 11, 2010

Tuduh Anwar CIA berdasarkan dakwaan blogger gila...

Rupanya blogger wanita New York Elaine Meinel Supkis yang mendakwa Anwar sebagai 'alat' CIA merupakan seorang blogger 'gila glamour' yang suka menabur fitnah. Dalam satu artikelnya dalam website lain, si gila ni kata Ratu England terlibat dalam penggubahan wang haram (money-laundering). Bila peguam syarikat pelaburan British tegaskan yang dia melakukan fitnah serta menghantar surat kepada penyedia laman webnya, si pemfitnah ini berpaling pulak kepada "Sekarang Ratu England mengejar saya."

Maka apa nak dihairankan bila para Menteri Kabinet UMNO dengan 'rasa senang hati' terus jadikan dakwaan blogger wanita gila ini sebagai modal untuk tuduh Anwar sebagai ejen CIA.

Bukan kita tak kenal dengan perangai pimpinan UMNO ni sejak zaman berzaman. Memang kerja mereka suka fitnah dan tuduh musuh politiknya dengan pelbagai cara. Bila ada penulis blogger gila yang memang dikenali suka buat cerita fitnah dan sensasi, maka kesempatan ini digunakan sepenuhnya oleh pecacai Najib untuk burukkan nama Anwar.

Dalam prinsip hidup pimpinan UMNO, semua geng mereka adalah 'maksum' walaupun jahat mengalahkan iblis. Salah sorang geng mereka Zahid Hamidi yang belasah seorang duda dari Kelantan sehingga pecah kepala dengan niat membunuh, mana ada sebarang tindakan diambil walhal pemuda yang menjadi mangsa sendiri mendedahkan perkara itu.

Sorang lagi adik Najib sendiri, Nazim yang mengugut PI Bala dengan kata-kata "Kalau anda sayang keluarga anda, ikut saja arahan Deepak." Mana ada Polis yang pergi jumpa Nazim dan soal-siasat si adik PM tu.

Ohhh... kalau pemimpin pembangkang dan para pendokong Pakatan Rakyat bukan main lagi mereka... Orang tak buat salah pun ditahan dan didakwa dengan pelbagai tuduhan palsu.

Tak tahulah aku apakah jenis manusia yang jadi pemimpin UMNO ni.

Bila blogger RPK menulis dengan bukti dan sumber sahih tentang penyelewengan dan jenayah mereka, pandai pulak mereka kata RPK buat fitnah. Jangan percayalah dengan tulisan RPK.

Bila Anwar dedahkan penyelewengan Najib dalam skandal pembelian Sukhoi, Scorpene dan Eurocopter, mereka kata Anwar buat fitnah. Tapi bila Anwar cabar akan dedahkan bukti dalam bentuk dokumen rasmi, pandai pulak senyap.

Seperti biasalah bila puak-puak munafiq UMNO ni dah kalah hujah, mereka akan gunakan Peguam Negara, Polis dan mahkamah untuk hantar semula Anwar ke penjara melalui Kes Liwat 2.

Semakin lama semakin ketara tingkah-laku dan segala tindak-tanduk pimpinan UMNO ni betul-betul macam Yahudi Zionis. Memanglah golongan munafiq ini lebih jahat dari kafir. Sebab itulah mereka akan ditempatkan di dasar Neraka kelak di Akhirat dan kekal buat selamanya.

Kita nak pesan kepada para pimpinan UMNO yang sedang berkuasa la ni bahawa Allah SWT sengaja membiarkan mereka terus berada dalam kesesatan yang nyata sementara menunggu nyawa direntap serta-merta dalam keadaan hina.

Apa jadi dengan Mokhtar Abdullah dan Zakaria Darus? Begitu juga dengan bekas timbalan Ketua Polis Selangor yang bertanggungjawab di atas tindakan ganas Polis sewaktu demo 100 ribu rakyat di Lebuhraya Kesas?

Dan bagaimana pula dengan nasib Rahim Noor?

Jazakallah.

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger