Sunday, July 11, 2010

Najib APCO vs Anwar CIA. Okaylah tu... baru ada lawan

Selepas Anwar menyerang sepupunya Najib kerana menggunakan khidmat nasihat kompeni Yahudi Zionis APCO untuk memulihkan imejnya dan sebagai penasihat kerajaan, hari ini Hishamuddin pula berkata pihaknya belum mempunyai maklumat dan perlu bergantung kepada bukti untuk mengambil sesuatu tindakan ekoran kenyataan seorang penulis blog terkenal di New York, Elaine Meinel Supkis yang mendakwa ketua pembangkang itu merupakan alat ciptaan CIA bagi menjaga kepentingan dan perancangan sulit Amerika Syarikat di Malaysia.

Ohhh... hanya berdasarkan dakwaan penulis blog Amerika, maka Anwar sudah dikaitkan sebagai agen CIA. Dulu selepas Anwar dipecat oleh si mamak tua, hari-hari pimpinan atasan UMNO bantai Anwar sebagai ejen Amerika ekoran sambutan permaidani merah diberikan kepada Anwar sewaktu melawat Pentagon. Ketika itu Anwar TPM.

Ini semua cerita lama dan tektik bodoh UMNO nak burukkan musuh politiknya.

Rakyat seharusnya berfikiran matang dan jangan mudah terpengaruh dengan cara kuno pimpinan UMNO ini berpolitik. Samada kita nak percaya ataupun sebaliknya, sebenarnya perangai sesetengah pimpinan UMNO ni sebiji macam Yahudi Zionis. Kaedah yang digunakan oleh mereka ialah 'penghapusan' musuh. Falsafah dalam UMNO ialah matlamat menghalalkan cara.

Kita tengok saja bagaimana Anwar diperlakukan dalam tahun 1998 oleh Mahathir. Nasib baik Anwar tak mati dalam lokap Bukit Aman selepas dibelasah oleh KPN Rahim Noor. Siapa yang beri 'green light' pada Rahim Noor untuk bunuh Anwar ketika itu? Sapa lagi... kalau tak si tua tu. Tak pasal-pasal Anwar meringkuk dalam penjara selama 6 tahun hanya disebabkan fitnah semata-mata.

Dan hari ini sekali lagi konspirasi fitnah diulang semula oleh Najib.

Dan inilah yang dibanggakan oleh seluruh ahli dan penyokong UMNO terhadap perangai Yahudi Zionis pimpinan mereka.

Orang lain berpolitik secara anak jantan tapi UMNO berpolitik macam pondan. Apa tak pondannya, bila dah kalah hujah bukan dilawan balik dengan hujah tapi tangkap atau ISA. Patutnya hujah lawan hujah. Tulisan dilawannya dengan akta jakun. Akta mesin cetaklah, akta hasutanlah dan lain-lain. Bila dah merasa kedudukan tergugat, Polis dijadikan sebagai 'The Last Line of Defence'.

Inikah jenis pemimpin yang dibanggakan oleh orang Melayu UMNO???

Semua tindakan dan akta zalim ini dilakukan hanyalah semata-mata mahu melindungi segala pekong dan sial seluruh pimpinan UMNO yang dah terlampau banyak merompak dan menyeleweng wang rakyat.

Yang aku pelik tu, punyalah bebal seluruh ahli dan penyokong UMNO yang Islam kerana masih boleh dok percaya dan sokong parti sesat sekular UMNO ni. Lantaklah... bukan kita tak habaq pasal kesesatan UMNO dengan hujah Al-qur'an dan Hadis.

Baru-baru ni si buta agama Shafie Afdal boleh dok tuduh PAS sesat pulak. Kita jangan hairanlah dengan tuduhan desperate para pimpinan UMNO ni sebab mereka ni kan anak cucu keturunan Abu Jahal dan Abu Lahab.

Mungkin si Shafie yang berangan nak jadi PM ni terlupa kot waktu zaman Mahathir dulu UMNO pernah adakan Debat Olok-Olok antara UMNO-PAS. Dalam debat yang olok-olok ni pun dah terbukti UMNO memang confirm sesat (kafir). Nak cakap apa lagi.

Tuduhan Anwar ejen CIA ini hanyalah isu basi yang dah berulat. Semuanya ini semata-mata untuk mengalihkan tumpuan rakyat terhadap isu besar negara seperti kes pembunuhan Altantuya dan skandal Scorpene, isu Felda bankrap, hutang negara RM405.1 bilion, isu menjual 2 blok minyak kepada Brunei, isu pengurangan subsidi kepada rakyat, isu penjuaan tanah KTM pada Singapura, isu royalti minyak dan sebagainya.

Habis tu... yang Najib guna khidmat nasihat kompeni Dajjal Zionis APCO tu tak mengancam keselamatan negara ke...??? Bangangnya punya menteri.... Orang UMNO bolehlah kau tipu dan pujuk dengan propaganda munafiq, kain batik, duit RM50 - RM100, 5kg beras, sekilo gula.

Akhir sekali, celakalah UMNO buat selamanya...

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger