Sunday, June 6, 2010

Tiada ertinya 'anti-Yahudi' jika terus menyokong UMNO/BN...

Begitu jelas Allah terangkan dalam Al-Qur'an darihal perangai golongan munafiq yang bermuka-muka. Bila mereka berada dalam kelompok orang beriman, mereka mengakui telah beriman. Dan kembali kufur bila bersama dengan kelompok mereka. Mereka cuba memperolokkan Allah, walhal mereka sebenarnya memperolokkan diri mereka sendiri.

Lihat saja gelagat pimpinan UMNO yang sedang menerajui negara dalam menghadapi isu serangan biadap rejim Zionis terhadap konvoi Flotilla baru-baru ini. Mana ada Najib buat kenyataan tegas membidas PM Israel. Lebih meloyakan bila mana Pemuda UMNO Malaysia buat demo di perkarangan Mesjid Negara bersama kira-kira 300 orang je walhal dalam waktu yang sama kira-kira 50 ribu rakyat bersama pimpinan Pakatan Rakyat dan NGO berarak menuju ke Kedutaan Amerika bagi menyatakan bantahan.

Kenapa Pemuda UMNO takut nak turut serta? Kalau setakat melalak di perkarangan Mesjid Negara je, lebih baik tak payahlah... Kalau puak-puak Yahudi nampak, mereka akan ketawakan saja.

Dah terang lagi tersuluh, APCO kompeni Yahudi dilantik oleh kerajaan UMNO/BN pimpinan Najib sebagai 'penasihat 25%'. Malah Najib sendiri menggunakan khidmat konsultan APCO Worlwide ini sebagai pemulih imejnya dengan bayaran RM20 juta. Justeru, jauh panggang dari api kalau rakyat dok berharap yang Najib selaku PM dan barisan kabinet UMNOnya buat kenyataan keras menghentam Israel.

UMNO hari ini sudah duduk di bawah celah kelengkang Yahudi. Dah lama termakan 'nasi kangkang' Yahudi. Sejak merdeka lagi. Dan yang paling ketara sewaktu zaman si mamak tua. Malah dia sendiri 'berkiblatkan' pada 20 protokol Yahudi dalam nak mengekalkan kekuasaannya sebagai PM selama 22 tahun.

Percayalah... selagi mana majoriti umat Islam dan pemimpin negara masing-masing masih berpegang kepada doktrin sekular, sosialis dan lain-lain fahaman songsang, maka tak usah berangan untuk menundukkan keangkuhan dan kekejaman rejim Zionis itu.

Sebenarnya rejim Zionis hanya takut dan gentar pada golongan yang beriman dan bertaqwa kepada Allah saja. Sebab itu hari ini kita lihat Israel menggunakan Washington untuk mengenakan sekatan ekonomi terhadap Iran tetapi gagal bila dihalang oleh dua negara kuasa veto Cina dan Peranchis. Dua sekutu rapat Israel-Amerika ini cukup bimbang dengan segala pencapaian Iran mutakhir ini. Dan yang paling merisaukan mereka bila Iran tidak pernah mengiktiraf negara haram Israel itu. Dan mereka juga cukup sedar hubungan 'adik-beradik' antara Iran, Hamas Palestin dan Hizbullah Lubnan. Ditambah lagi dengan kebangkitan Turki dan keberanian PMnya.

Bukan macam UMNO. Hanya berani menyalak di kampung sendiri je...

Sekembalinya 12 sukarelawan negara ke tanahair pagi tadi, UMNO terus menggunakan media perdana bagi menunjukkan kepada rakyat bahawa atas inisiatif merekalah, maka 12 sukarelawan ini berjaya diselamatkan dan dibawa pulang ke tanahair. Walhal segala urusan membawa mereka pulang adalah atas nama Kerajaan Malaysia dengan kerjasama kerajaan Jordan dan Turki, bukannya atas nama UMNO.

Tapi biasalah, memang perangai UMNO begitu. Mereka anggap wang perbendaharaan tu UMNO punya. Sebab itulah mereka sanggup merampas wang royalti minyak rakyat Terengganu dan Kelantan dan diganti dengan wang ehsan sedangkan lebih 80% rakyat di 2 negeri itu adalah orang Melayu.

Sebab itulah saya kata UMNO ni lebih celaka dan jahat dari Yahudi. Sejahat-jahat Yahudi pun tapi mereka cukup jaga kebajikan dan kepentingan bangsanya sendiri.

Sebagai umat Islam, jika kita benar-benar bencikan Yahudi, langkah wajib yang perlu dilaksanakan adalah dengan menjatuhkan kerajaan UBN ni dalam PRU13 nanti. Lepas tu barulah kita boleh halau segala jenis produk Yahudi yang berada di pasaran negara sejak sekian lama.

La ni kita boikot semua produk Zionis Yahudi yang ada di pasaran.

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger