Wednesday, August 24, 2011

Ancaman bunuh : Hishamuddin buat lawak bodoh

Kali ni betul-betul Menteri Pondan buat lawak bodoh untuk mengalihkan perhatian rakyat daripada isu sebenar yang boleh menggugat kestabilan, keamanan dan keselamatan negara seperti isu pemberian MyKad segera kepada pendatang tanpa izin yang didedahkan oleh Pakatan Rakyat baru-baru ini.

Sapa yang mahu peduli kalau Hishamuddin terima ancaman bunuh dan dua butir peluru hidup sebagaimana yang didedahkannya hari ini. Kalau benar ancaman itu berlaku, suruhlah Polis siasat. Bukankah PDRM dah jadi 'anjing suruhan' UMNO. Atau si laknat ni sengaja mereka-reka cerita bagi meraih simpati rakyat yang bermental kelas ketiga kot.

Terus-terang, sapa yang nak percaya dengan cakap puak-puak MUNAFIQ KABIR dalam UMNO ni berserta sekutu-sekutu iblis mereka. Sorrylah.

Kalau dalam kes fitnah liwat II tu pun boleh direka-reka dengan kerjasama Polis, Jabatan Peguam Negara dan Hakim, maka apalah sangat dengan dakwaan terima ancaman bunuhlah, pelurulah dan sebagainya. Buat saja kenyataan media dan tersebarlah di seluruh negara.

Sayugia diingat, selaku Menteri KDN dan Polis pula di bawahnya, Hishamuddin bisa saja mereka-reka cerita dan bahan bukti. Kalau tak percaya, kita tunggu saja apa kesudahannya isu ini. Ada tangkapan dibuat atau tidak... Yang pasti, isu ini mahu diperbesarkan agar rakyat menaruh syak-wasangka terhadap Pakatan Rakyat. Itu je.

Tak tahulah kalau orang lain. Tapi bagi penulis, pemimpin UMNO ni sebenarnya lebih jahat daripada Yahudi Zionis sendiri. Sejahat-jahat rejim Zionis Yahudi tapi tidak menindas bangsanya sendiri. Bila sebut nama mereka mesti disambung dengan kalimah "laknatullah".

Marilah kita berdoa' "Ya Allah, Engkau hancurkanlah UMNO dan seluruh pimpinannya kerana selama ini mereka telah membuat kerosakan yang malampau di bumi Malaysia yang bertuah ni. Kezaliman dan penindasan yang mereka lakukan terhadap rakyat sudah malampaui batas."

Masa Untuk Berubah

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger