Saturday, April 10, 2010

UMNO tak berani nak halau APCO ....

SEBENARNYA dah lama Yahudi Zionis bertapak dalam negara ni. Cumanya kita tak perasan je. Sejak di zaman persekolahan lagi kita biasa mendengar nama kelab seperti Rotary dan Lion yang banyak menjalankan aktiviti kebajikan dalam masyarakat. sumbangan yang mereka berikan tidak terhad kepada sekolah dan rumah-rumah kebajikan saja, malah sehingga ke peringkat masuk kampung. Salah satu contoh yang saya nampak sendiri ialah di kampung mertua saya di Kg Himbaan, Ranau. Terpampang sign-board yang tertera nama Rotary untuk projek air bersih kampung. Siapa di sebalik kedua-dua kelab ini ? Gerakan Freemason Yahudi.

Sewaktu TG Nik Aziz menjadi Ahli Parlimen dulu, beliau ada mendedahkan tentang Pertubuhan Freemason Yahudi yang bertapak dalam negara. Turut didedahkan ramai di kalangan VIP Melayu yang menjadi ahlinya.

Persoalannya sekarang, siapa yang membenarkan Yahudi bertapak di Malaysia ? Jawabnya UMNO. Memang kerajaan UMNO/BN sejak dulu lagi membenarkan Pertubuhan Freemason ini bertapak dalam negara.

Janganlah kita merasa hairan dengan senario ini. Sebabnya seluruh pimpinan utama UMNO dari dulu, kini dan selamanya memang berpendidikan barat, berfahaman sekular, orientalis, sosialis dan pelbagai fahaman sesat. Bahasa mudahnya... buta agama. Bila dah buta agama, apa bezanya mereka dengan golongan Yahudi dan Nasrani. Justeru dengan begitu mudah Pertubuhan Freemason Yahudi Antarabangsa meletakkan cawangannya di sini.

Bila isu APCO ditimbulkan oleh DSAI baru-baru ini, kita tak usah hairan dan terkejut sebab UMNO memang dah lama jadi geng Yahudi. Cumanya pimpinan dan kerajaan UBN sembunyikan hal ini kerana takut hilang sokongan pengundi Melayu-Islam.

Tidak sukar untuk kita baca permainan politik jijik dan hina para pimpinan UMNO ni. Dan memang kerja golongan MUNAFIQ macam tu.

Dengan jelas Allah dedahkan perangai dan sikap golongan munafiq ni dalam Al-Qur'an. Salah satu sikap mereka bila mana bersama dengan golongan beriman, mereka mendakwa turut sama beriman tapi bila kembali kepada puak mereka, mereka tetap dengan kekufurannya.

Sikap sebegini sama seperti apa yang ditunjukkan oleh pimpinan UMNO.

Semalam, Menteri KDN Hishamuddin mengarahkan siasatan segera dijalankan ekoran dakwaan Anwar tentang wujudnya Perisik Israel dalam PDRM.

Kenapa arahan ini dibuat ?

Seperti yang saya sebutkan tadi bahawa UMNO sekarang terdesak bila dikaitkan dengan Syarikat Antarabangsa Yahudi APCO Worlwide ini. Ekoran bimbang ianya boleh menimbulkan kemarahan majoriti rakyat khususnya di kalangan Melayu UMNO, maka sang munafiq ini terus 'berpura-pura' mengarahakan agar siasatan segera dibuat.

Percayalah... arahan ini hanya sekadar 'melepaskan batuk di tangga' saja. Mana berani UMNO mahu menghalau kompeni Yahudi ni. Mereka hanya berani tunjuk handal dan menyalak di depan penyokong bebal mereka saja. Kalau dah Najib sendiri mendapatkan khidmat nasihat APCO Worldwide dengan bayaran RM20 juta bagi memulihkan imejnya yang teruk tercalar, maka bolehkah dipercayai yang UMNO akan menghalau keluar APCO dari bumi Malaysia. Jangan bermimpilah...

Saya menjangkakan tak lama lagi Hishamuddin akan buat kenyataan "Kerajaan telah menamatkan kontrak APCO Worlwide setelah mendapati ianya memang dikuasai oleh Yahudi. Pihak kerajaan memohon maaf di atas kesilapan dan kecuaian ini serta memberi jaminan ianya tidak akan berulang..."

Sudah tentu kenyataan 'manis' ini dengan mudah diterima oleh Melayu-UMNO yang memang singkat akal dan mengong.

Apa yang bakal berlaku ?

Nama APCO itu saja yang hilang dari Malaysia dan digantikan dengan nama lain. Mungkin UMCO kot (dekat-dekat dengan nama UMNO) atau sebagainya. Hakikatnya syarikat Yahudi ini akan terus kekal di Malaysia.

Kita kena sedar, seluruh pertubuhan dan gerakan Yahudi antarabangsa ini sangat licik dalam melaksanakan misi mereka. Pergerakan mereka diawasi oleh Gerakan Iluminati yang dianggotai oleh sekumpulan elit Yahudi. Dan ketua mereka adalah Dajjal. Slogan 'New World Order' menjelaskan visi untuk menguasai dunia secara total.

Yang boleh menyekat dan menggagalkan rancangan mereka hanyalah dari kalangan orang yang benar-benar beriman dan bertaqwa kepada Allah. Yang menguasai teknologi Allah. Para wali Allah. Golongan inilah yang paling ditakuti oleh mereka.

Kita sendiri tahu bagaimana kejam dan zalimnya rejim Yahudi Zionis sewaktu membunuh Assyahid Syeikh Ahmad Yassin dalam tahun 2006. Kenapa mereka menggunakan peluru berpandu walhal Mursyidul Am Hamas itu sudah uzur dan lumpuh. Hanya mampu menggerakkan kepalanya saja dan berkerusi roda. Namun, kenapa rejim Zionis cukup takut dengan Syeikh Ahmad Yasin?

Berbalik kepada isu APCO ini, saranan saya agar seluruh rakyat khususnya umat Islam harus menginsafi dan menyedari siapa sebenarnya UMNO yang memerintah sejak merdeka. Janganlah sekali-kali kita gadaikan Aqidah dan agama Islam hanya kerana nilai dunia yang sedikit.

Percayalah... selagi mana UMNO terus memerintah negara, maka selagi itulah Yahudi Zionis terus menguasai negara ini secara senyap.

Marilah kita sama-sama kembali kepada Al-Qur'an dan Sunnah secara menyeluruh. Yakinilah dengan sepenuh hati bahawa ;

- kita akan menjadi mulia dengan Islam,

- negara ini akan selamat dan dirahmati dengan pemerintahan Islam,

- seluruh rakyat akan hidup aman dan bahagia di bawah naungan Islam,

- segala masalah akan selesai dengan Islam.

Islam For All

Jazakallah.

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger