Tuesday, April 20, 2010

Serangan 'kaki botol' akan menjerat UBN

Sehingga semalam, para blogger UMNO terus menyerang peribadi Zaid Ibrahim sebagai kaki botol hingga ke peringkat memalsukan gambar Zaid untuk diedarkan kepada para pengundi Melayu di Hulu Selangor. Tindakan 'super compose' gambar ini sudah sampai ke tahap fitnah. Namun jangan kita hairan dengan kerja terkutuk UMNO ni sebab dalam kamus hidup UMNO tiada yang haram... semuanya halal.

Persoalannya sekarang ;

-mengapa UMNO begitu beriya-iya sangat menyerang peribadi lampau Zaid.

- sejak bila pulak UMNO nak tunjuk 'alim' menentang calon yang kaki botol.

- apakah UMNO lupa berapa ramai pimpinan mereka yang ada hari ini terdiri daripada kaki betina dan kaki botol.

- apakah UMNO juga lupa sapa yang dok keluarkan lesen kilang Carlsberg terbesar yang terletak di Shah Alam.

Serangan yang dibuat oleh UMNO terhadap peribadi lampau Zaid sebenarnya mencerminkan betapa desperatenya UBN dalam nak meraih sokongan rakyat khususnya pengundi atas pagar di kalangan orang Melayu. Isu kaki botol ini tidak akan memberi kesan kepada pengundi India dan Cina sebab isu sebegini adalah masalah peribadi.

Secara tak langsung serangan para blogger UMNO pasal kaki botol ini tanpa disedari membuka pekong UMNO itu sendiri. Berapa ramai di kalangan pimpinan UMNO yang sibuk berkempen di Hulu Selangor terasa 'bahang kepanasan' ini sebab ramai di kalangan mereka yang memang dikenali sebagai kaki botol.

Berikut adalah 2 gambar Zaid Ibrahim. Yang asli dan tiruan. Dalam dunia teknologi ICT yang serba canggih mutakhir ini, macam-macam perkara boleh dipalsukan menggunakan satu perisian khas.

Manakala di bawah ini menunjukkan bagaimana gambar asal dilakukan 'super-impose' dan ditukar dengan kepala Zaid dan kepala seorang kanak-kanak.

Diharap para pengundi Hulu Selangor tidak akan terpedaya dengan perbuatan fitnah dan kerja terkutuk UMNO ini.

Salam Reformasi.

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger