Sunday, August 24, 2008

Dr. Muhamad - Saiful Tidak Diliwat

Liwat : Dr. Muhamad buat akuan bersumpah, pertahan hasil periksa Saiful
07-08-2008 06:47:25 PM
mStar KUALA LUMPUR: Dr. Muhamad Osman Abdul Hamid dari Hospital Pusrawi, doktor pertama yang memeriksa Mohd Saiful Bukhari Azlan, pula mengeluarkan akuan bersumpah dengan mempertahankan hasil pemeriksaannya ke atas bekas pembantu peribadi, Datuk Seri Anwar Ibrahim itu. "Melalui pengalaman saya, saya telah berhadapan dengan banyak kes yang serupa, yang diadu oleh pesakit (Saiful) dan oleh itu, saya telah menjalankan pemeriksaan yang sesuai ke atas pesakit dan saya telah merekodkan penemuaan-penemuaan saya dalam fail pemeriksaan perubatan standard hospital," kata beliau dalam akuan bersumpah bertarikh 1 Ogos lalu.

Saiful berhak dapat perlindungan: Syed Hamid
Oleh Sazarina Shahrim
KUALA LUMPUR: Mohd Saiful Bukhari Azlan yang terbabit dalam kes liwat bersama Datuk Seri Anwar Ibrahim, tidak didakwa kerana beliau adalah pengadu serta saksi utama kes itu, kata Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Syed Hamid Albar."Apabila seorang melaporkan satu kes jenayah dan kita pula mendakwanya, ia menggambarkan bahawa mereka tidak dilindungi," katanya. Beliau menjawab persoalan yang ditimbulkan Anwar kenapa hanya dia didakwa sedangkan kertas pertuduhan secara jelas menyatakan Mohd Saiful bersetuju melakukan perbuatan yang didakwanya itu.Mengenai akuan bersumpah pegawai perubatan Hospital Pusrawi, Dr Muhammad Osman Abdul Hamid, yang berpegang kepada hasil pemeriksaannya ke atas Mohd Saiful, Syed Hamid berkata: "Biar mahkamah menentukan."

Komen Blogger :

Apa dah nak jadi dengan UMNO ni, saya pun tak tahu. Fitnah telah menjadi Rukun UMNO. Bukti dah jelas menunjukkan budak Saiful ni tidak pernah diliwat oleh Anwar. Lebih dahsyat lagi budak bodoh ni sanggup pula bersumpah dekat mesjid. Dosa fitnah dah satu hal. Ditambah pula bersumpah menjunjung Al-Quran, satu lagi dosa besar. Nasib kaulah yek... Esok kau jawablah di hadapan Allah.

Tindakan Saiful ini bertepatan dengan maksud Hadis Rasulullah ;
"Ramai di kalangan umat akhir zaman yang sanggup menjual agamanya dengan nilai dunia yang sedikit."

Sebenarnya apa yang terjadi ini adalah di dalam genggaman kekuasaan dan perancangan Allah. Allah mahu tunjukkan kepada kita semua betapa jahat dan munafiknya pemimpin UMNO hari ini. Yang pastinya Allah s.w.t. akan terus membiarkan mereka di dalam kesesatan kemunafikan sementara menunggu pembalasanNya.

Mereka ingat perancangan jahat mereka memfitnah Anwar berjaya tetapi apa yang berlaku adalah sebaliknya. Menikam diri sendiri.

Satu lagi bukti kemunafikan pemimpin UMNO apabila Syed Hamid Albar selaku Menteri Dalam Negeri menegaskan bahawa Saiful selaku pengadu tidak akan didakwa dan wajar diberi perlindungan.

Benarlah kata DSAI bahawa Malaysia mengamalkan Rules Of The Junggle (Undang-Undang Rimba). Mungkin bahasa yang saya gunakan agak keras. Tapi inilah yang sepatutnya digunakan bagi golongan manusia yang melampaui batas. Rujuklah Al-Qur'an.

From The Land Below The Wind.

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger