Sunday, August 24, 2008

Akta DNA Dibentang - Cubaan Perangkap Anwar

20 Ogos - Setelah BN menyedari bahawa fitnah liwat dan sumpah laknat yang dilakukan oleh Saiful terhadap Anwar tidak berjaya mempengaruhi pengundi di Permatang Pauh, kini BN dilihat begitu terdesak sekali sehingga terpaksa membentangkan Akta DNA di Parlimen dua hari yang lalu.

Syed Hamid Albar membentangkan Rang Undang-Undang DNA bagi mewajibkan suspek kes jenayah menyerahkan sampel DNA kepada pihak berkuasa.

Tindakan mendadak Syed Hamid membentangkan Akta DNA ini jelas menunjukkan BN sanggup melakukan apa saja demi survival politik dan kuasa mereka. Pemimpin UMNO sebenarnya sedang dilanda 'sindrom fobia tahap kritikal' untuk berhadapan dengan Anwar dalam Parlimen. Tiada jalan lain bagi BN melainkan menggunakan Akta DNA ini bagi tujuan jahat mereka.

Inilah akibatnya jika sudah terlampau banyak berdosa kepada rakyat. Merompak duit rakyat, penyelewengan yang melampau. Dosa memfitnah. Dosa memenjarakan rakyat tanpa bicara (ISA). Belum lagi dikira dosa kepada Allah. Syirik kepada Allah kerana dengan sengaja tidak mahu melaksanakan Hukum dan Undang-Undang Al-Qur'an.

Saya merasakan bahawa hati pimpinan UMNO ini sudah dibutakan oleh Allah s.w.t. disebabkan tindak-tanduk mereka yang melampaui batas. Mereka sudah tidak nampak lagi kebenaran. Mereka hanya bertuhankan hawa nafsu semata-mata.

Ayuh!, marilah kita sama-sama berdoa' semuga Allah menggagalkan segala perancangan jahat dan keji puak-puak munafik ini.

Sekian, jazakallah.

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger