Sunday, August 24, 2008

81 Dalil Musa Hilang Kelayakan KM Sabah

Wajah ceria seorang Ketua Menteri. Tiada siapa yang tahu apa yang terlintas di hatinya pada ketika ini. Agaknya Datuk Musa Aman memberi isyarat jelas pada para pemimpin pembangkang Sabah bahawa dia tidak akan tergugat dengan sebarang Laporan Polis maupun Laporan BPR yang telah dan akan dibuat terhadapnya.

Mungkin sambil dia tersenyum hatinya berkata "Kau orang buatlah sebanyak mana pun Laporan Polis dan BPR terhadap aku berkaitan rasuah dan penyelewengan, aku ndak kisah. Aku masih juga Ketua Menteri bah... Pak Lah sayangkan aku. Kau orang ndak boleh salahkan aku. Kau tengok Najib, sekali beli kapal selam dapat RM 500 juta. Anak Pak Lah dapat projek bilion ringgit. Habis tu, takkan aku ndak boleh kayakan keluarga aku.. Rugi bah itu. Sekaranglah masanya aku mahu kayakan keluarga aku. Kau orang pun tahu semua pemimpin UMNO hari ini memang begitulah perangai mereka. Semua mahu kaya. Ndak boleh baik sangat bah kalau dalam UMNO. Kau tengok apa jadi dengan Anwar. Sebab dia terlampau baik bah... Pasal tulah dia kena buang.

Sila klik di sini berhubung 81 Dalil Musa Aman Hilang Kelayakan Sebagai KM Sabah.

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger