Sunday, August 24, 2008

Keluarga Altantuya Disembunyikan

Sabtu, 23 Ogos (Berita TV3 jam 8.00) - Wakil Konsulat Mongolia di Malaysia, Datuk Syed Abd Rahman Al-Habsyi dilaporkan berkata " Baru-baru ini Anwar menghantar beberapa orang anggota PKR untuk menemui keluarga Altantuya di Mongolia. Nasib baiklah kami bertindak awal dan berjaya menyembunyikan keluarga ini jauh dari Mongolia. Jadi orang Anwar tidak berjaya menemui mereka."

Ayuh, mari kita renungkan sedalamnya kenyataan misteri ini .......

Persoalannya, apa perlunya keluarga Altantuya disembunyikan. Sudahlah keluarga malang ini kehilangan insan yang disayangi. Lebih menyayatkan hati bila mayat Altantuya diletupkan sehingga berkecai dan sehingga ke saat ini mereka masih belum dapat jawapan pasti siapakah pembunuh kejam anaknya.

Tindakan terbaru ini menjelaskan lagi kepada kita bahawa memang ada arahan pihak tertentu agar keluarga malang ini disembunyikan daripada menemui individu dari Malaysia, khususnya wakil dari pihak pembangkang. Yang pastinya senario terbaru ini menjelaskan lagi kepada kita bahawa pembunuhan kejam Altantuya memang melibatkan individu berprofil tinggi dalam negara. Seperkara lagi, Altantuya memang disahkan telah bernikah dengan Abd.Razak Baginda. Nama Islamnya ialah Aminah binti Abdullah.

Kita semua tahu bahawa bapa Altantuya seorang intelektual dan berpengaruh di Mongolia. Dia juga kenal siapa Anwar Ibrahim. Sudah tentu sebagai seorang ayah, dia sedia menerima kunjungan wakil Anwar. Memang tidak masuk akal langsung jika dia bertindak sendiri lari dan bersembunyi.

Adakah keluarga malang ini ;

1. pernah menerima ugutan dari pihak tertentu dari Malaysia ? ATAU

2. sudah dipujuk oleh individu tertentu dari Malaysia dalam bentuk gantirugi bernilai puluhan juta ringgit ?

Fikirlah sendiri. Yang pastinya Allah sahaja yang Maha Mengetahui.

Sekian.

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger