Saturday, June 11, 2011

VCD 'Skandal Seks Mat Sabu' pulak dahhh

Sebagaimana penulis pernah sebutkan sebelum ni, Mat Sabu dan Husam akan menjadi sasaran UMNO selepas diisytiharkan menang sebagai Timbalan dan Naib Presiden PAS pada 3 Jun lalu. Belum pun sampai 10 hari Mat Sabu memegang jawatan Timbalan, dah tersebar pulak VCD bertajuk 'Skandal Seks Mat Sabu' di sekitar Ampang.

Hal ini disedari oleh Ahli Parlimen Ampang, Zuraida Kamaruddin (PKR) setelah menemui VCD bersama surat palsu dalam peti surat rumahnya yang kononnya dikeluarkan PAS.

Satu laporan Polis telah dibuat sendiri oleh Zuraida di IPD Ampang Jaya siang tadi.

Mat Sabu, ketika ditemui media, enggan mengulas berhubung penyebaran video seks sekitar kawasan Ampang yang dikaitkan dengan dirinya. Ini kerana, katanya, beliau masih tidak tahu menahu dan mahu mendapatkan maklumat lanjut terlebih dahulu daripada Ahli Parlimen Ampang itu yang telah membuat laporan polis.

"Bagi saya tanya Zuraida dulu. Nanti baru saya boleh komen," katanya ketika ketika diminta mengulas berhubung penyebaran VCD itu.

Ketika ditanya samada beliau selesa kontroversi kisah silamnya diungkit semula, Timbalan Presiden PAS itu menjawab "Bagi saya tidak mengapa, itu kisah lama."

Bagi penulis, UMNO dah terlampau amat desperate sekarang setelah usaha memujuk PAS dan DAP menemui kegagalan. Amat jelas sekali pengedaran VCD ini adalah merupakan langkah terakhir bagi mengaibkan Mat Sabu dan secara langsung memberi tekanan kepada PAS dengan harapan agar Majlis Syura PAS akan meminta Raja Demo itu meletakkan jawatan Tinbalan dan diganti oleh Tuan Ibrahim.

Sayugia diingat, 3 minggu sebelum Muktamar, telah berlangsung pertemuan sulit antara geng Perpaduang dengan UMNO hingga kedua pihak telah mencapai kata sepakat. Malangnya apa yang diharapkan oleh UMNO, yaitu gandingan Hadi-Nasha kekal telah tidak kesampaian bila Mat Sabu menjadi pilihan utama para perwakilan.

Selain Mat Sabu, Husam sendiri telah diserang hebat sebelum berlangsungnya pemilihan pada 3 Jun. Blogger picisan Syed Azidi melalui blognya Kickdifella telah mendakwa bahawa Husam pernah memberinya wang berjumlah RM350 ribu. Dakwaan ini telah disiarkan dalam Utusan Malaysia dan media pro-UMNO.

Samada cepat atau lewat, kerja fitnah keji yang dilakukan oleh UMNO ini akan memakan dirinya sendiri.

Cumanya penulis nak bagi ingat pada UMNO, hentikanlah segala kerja keji memfitnah musuh politik. Sebelum nak bercakap soal moral pihak lawan, sila tengok diri sendiri dulu.

Najib tu baik sangatkah? Bermoralkah? UMNO tolong jawab persoalan ini;

- Apa cerita Najib dengan seorang artis wanita di Seremban dulu?

- Dalam Akuan Sumpah Asal PI Bala, antara yang disebut adalah;

25. Sepanjang perbincangan tersebut dan percubaan untuk memujuk saya agar terus bekerja untuknya, Abdul Razak Baginda menjelaskan kepada saya tentang perkara berikut ;

i) Dia telah diperkenalkan dengan Altantuya (Aminah) oleh Najib Razak dalam satu pameran berlian di Singapura.

ii) Najib Razak beritahu Abdul Razak Baginda yang dia ada hubungan seks dengan Altantuya dan Altantuya tiada masalah melakukan seks melalui dubur.

iii) Najib Razak mahukan Abdul Razak Baginda menjaga Aminah kerana dia tidak mahu wanita itu memalukannya semenjak menjadi Timbalan Perdana Menteri sekarang.

iv) Najib Razak, Abdul Razak Baginda dan Aminah pernah makan malam bersama di Paris.

v) Aminah mahukan duit daripadanya justeru merasakan dia berhak ke atas komisen USD 500,000 kerana turut membantu dalam perjanjian pembelian kapal selam di Paris.

UMNO tak layak bercakap soal moral.

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger