Monday, March 1, 2010

Mesyuarat khas Iblis dan bala tenteranya

Kita perlu ingat Politik Iblis lebih licik daripada politik orang UMNO. Sebab itulah tanpa sedar, seluruh pimpinan dan ahli UMNO telah diperkudakan oleh Iblis dan syaitan semahunya. Berikut adalah mesyuarat antara Iblis dan bala tenteranya dalam nak melaksanakan misi mereka menyesatkan seramai mungkin orang UMNO yang memang bebal dulu, kini dan selamanya.

Iblis : Kepada tentera ku sekelian, hari ini aku memanggil kau orang semua kerana mahukan laporan dan perkembangan terkini berhubung agenda merosakkan Aqidah seluruh pemimpin UMNO dan ahlinya. Aku nakkan laporan tentang perkembangan Najib dan Rosmah.

Prebet Syaitan 1 (PS 1) : Bos, jangan bimbang kerana Najib dan Rosmah telah berjaya kita jadikan bola yang boleh ditendang ke sana ke mari. Selepas kita berjaya goda mereka berdua agar membunuh Altantuya sehinggalah kepada kejayaan merosakkan Aqidah mereka.

Iblis : Bagaimana cara kau jadikan mereka berdua tu kafir ?

PS 1 : Senang je bos, aku menyelinap masuk ke dalam jiwa mereka berdua, lepas tu aku timbul kebimbangan yang mereka tak akan jadi orang No.1 kerana Pak Lah tak mahu berhenti. Mereka percaya dengan nasihat aku, lalu mereka menggunakan khidmat bomoh Hindu dan melakukan pemujaan agar diberi keselamatan dan kekuasaan negara.

Iblis : Adakah 'bola' kita tu terus dengan pemujaan tersebut ?

PS1 : Ya bos sebab dalam rumah mereka memang ada patung dan alat kelengkapan pemujaan Hindu.

Iblis : Bagus... Sila pastikan beberapa tentera kita mesti main peranan di sebalik pemujaan itu agar si bodoh laki bini tu terus percaya dengan apa yang mereka buat.

PS 1 : Ai..ai.. bos.

Iblis : Bagaimana dengan perkembangan kes Anwar Ibrahim ?

PS 2 : Setakat ini berjalan dengan lancar, bos.

Iblis : Sila goda para Hakim bodoh yang bicarakan kes Anwar ni agar buat keputusan Anwar bebas.

PS 2 : Kenapa bos ?

Iblis : Kalau Anwar dihukum bersalah dan masuk penjara, nanti rakyat Malaysia marah dan UMNO/BN akan kalah dalam PRU13 kelak. Bila Pakatan Rakyat dah perintah, sukarlah sikit kerja kita nak menyesatkan lagi seramai mungkin para ahli dan penyokong UMNO yang memang dah bangang semuanya.

PS 2 : Kenapa bos ?

Iblis - Kau jangan jadi bodoh. Bila PR dah jadi kerajaan, mereka bersama PAS. Dan PAS adalah hizbullah. Sudah tentu ruang PAS untuk berdakwah dan menyeru manusia kepada Islam semakin terbuka luas bila ceramah dan kuliah mereka bebas dibuat di seluruh mesjid, jabatan kerajaan dan di mana saja program ceramah tanpa halangan.

PS 2 : Ok bos. Aku faham.

Iblis : Ingat semua wahai bala tentera aku. Matlamat kita adalah untuk menggoda seluruh pemimpin UMNO dan ahlinya agar terus berada dalam kesesatan yang mereka tak sedar. Sila pastikan setiap daripada kamu mesti menjalankan tugas masing-masing untuk menyesatkan seluruh pimpinan dan Menteri Kebinet UMNO. Kita mahu pasangan 'bola bodoh' ini terus memerintah Malaysia sehingga negaranya hancur dan jatuh miskin. Bila Malaysia berjaya kita hancurkan ekonominya dan jadi bankrap, maka tugas kita akan jadi semakin mudah untuk menyesatkan lagi seramai mungkin orang Islam yang hidup susah.

Seluruh syaitan : Baik bos...

Iblis : Kita bersurai sekarang dan kembalilah kepada tugas masing-masing. Aku ada meeting dengan Dajjal.

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger