Thursday, July 16, 2009

Murtad : Jentera Kristian & Hindu Semakin Berani dan Biadap

Gejala murtad yang melanda umat Islam dalam negara ini sengaja disembunyikan dari pengetahuan umum oleh pihak kerajaan yang diketuai UMNO. Tindakan 'pengecut' pemimpin UMNO ini jelas membuktikan mereka lebih tunduk dan takut kepada musuh Islam yang semakin hari semakin berani bertindak memurtadkan orang Islam di Malaysia.

Bila Mufti Perak Dato' Harunsani Zakaria mendedahkan sejumlah 250,000 orang Islam telah murtad, seorang Menteri UMNO marah dan mencabar kenyataannya serta meminta beliau mengemukakan fakta angka. Inilah perangai menteri UMNO yang mengaku Islam tetapi dalam waktu yang sama langsung tidak mahu mengambil sebarang tindakan tegas bagi menghalang gejala murtad ini daripada terus berleluasa. Sepatutnya dia ucapkan terima kasih pada Dato' Mufti Perak kerana membuat pendedahan ini.

Terkini, kita dikejutkan dengan tindakan 9 pendakyah Kristian laknatullah yang bergiat cergas menyebar risalah Kristian selama beberapa hari di beberapa buah kolej kediaman Universiti Putra Malaysia.

Ekoran tindakan pantas Persatuan Mahasiswa Islam UPM membuat laporan Polis, kesemua 9 orang Kristian ini telah ditahan oleh Polis.

Apa yang berlaku ini jelas menunjukkan puak-puak Kristian dalam negara sudah semakin berani dan secara terang-terangan menjalankan misi mereka untuk memurtadkan seramai mungkin umat Islam.

Mengapa mereka semakin berani ?

Sebab mereka tahu undang-undang yang terkandung dalam Perlembagaan Negara (Undang-Undang British) tidak melindungi keselamatan 'Aqidah umat Islam. Seperkara lagi mereka juga tahu bahawa kerajaan Malaysia yang diketuai oleh UMNO 'dayus' dan tidak berani mengambil tindakan terhadap mereka sebab tulang belakang kegiatan mereka adalah kerajaan Amerika dan persatuan gereja antarabangsa.

Persoalannya, mengapa fitnah besar ini boleh melanda Malaysia ?

Untuk menjawabnya, sila ikuti penjelasan Mufti Perak dalam video ini ;











Insaflah Wahai Umat Islam. Bangkitlah....

Hari Ini 'Aqidah Umat Islam Malaysia Sedang Diratah ....

Jazakallah

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger