Tuesday, October 4, 2011

Usah terpedaya mainan media munafiq UMNO

Kalau bijak, nescaya kita mampu menangkis sebarang propaganda fitnah dan pembohongan yang sengaja dihebahkan oleh media perdana milik UMNO bagi mengalihkan tumpuan rakyat daripada isu sebenar. Sewajarnya kita semakin matang dengan permainan politik keji jahat UMNO yang sanggup melakukan apa saja demi menyembunyikan segala pekong mereka selama ini. Jangan sekali-kali dilupa akan isu besar yang melibatkan kepentingan negara dan rakyat. Antara isu-isu besar ialah;

Skandal Pembelian Scorpene RM7.3 bilion dan Pembunuhan Altantuya

Isu ini amat serius, bukan saja melibatkan penyelewengan wang rakyat malah nyawa seorang ibu muda warga Mongolia turut melayang. Dibunuh dan mayatnya diletupkan dengan C-4. Jika merujuk kepada beberapa pendedahan melalui Akuan Bersumpah, memang jelas Najib Rosmah terlibat dengan pembunuhan itu. Kita jangan lupa bagaimana PI Bala diugut oleh adik Najib "Jika awak sayangkan keluarga, sila ikuti arahan diberi dan segera meninggalkan negara." Malah PI Bala mendedahkan beliau ditawarkan sejumlah wang RM5 juta yang akan dibayar oleh Deepak secara berkala.

Isu Cincin Berlian RM24juta

Dalam keadaan rakyat terus dihimpit dengan kenaikan kos sara hidup yang tinggi, Rosmah laknatullah terus berbelanja mewah. Dari mana si perempuan puaka tu dapat wang sebanyak itu untuk membeli sebentuk cincin yang semahal itu?

Isu tuntutan Bersih 2.0

Setakat hari ni tiada tanda-tanda positif berkaitan tuntutan rakyat yang mahukan pilihanraya bersih dan adil. Walau SPR si pecacai UMNO bersetuju dengan penggunaan dakwat di jari namun tiada maknanya selagi mana daftar pemilih tidak dibersihkan.

... dan banyak lagi isu yang cuba ditenggelamkan UMNO melalui pengumuman Pemansuhan ISA, fitnah terhadap Timbalan Presiden PAS, Mat Sabu yang kononnya mengiktiraf komunis sebagai pejuang kemerdekaan, isu Mat Indera dan seumpamanya.

Penulis harap rakyat tidak terpengaruh dengan segala propaganda yang dimainkan oleh UMNO yang semakin terasa ajalnya hampir tiba.

Sebagai Muslim, kita wajib meninggalkan UMNO dengan seberapa segera sebelum ajal tiba. Penolakan Hudud oleh UMNO selama ini membuktikan parti itu memang berfahaman sesat SEKULARISMA. Benarlah, UMNO memang anak didik dan talibarut penjajah.

Marilah kembali kepada Al Qur'an dan Sunnah.

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger