Thursday, July 7, 2011

Samsenglah kamu sebelum Allah tunjuk kesamsengan-Nya

Setelah menggunakan 'anjing-anjingnya' menahan dan mereman rakyat yang tak berdosa hanya kerana berpakaian kuning, kemudian mengarahkan syarikat pengangkutan awam memulangkan duit kepada penumpang yang mahu ke Kuala Lumpur pada tarikh 8 dan 9 Julai, kini ada khabar pula yang menyebut kerajaan rejim celaka UMNO akan bertindak memutuskan perkhidmatan komunikasi awam termasuk talian selular, broadband dan sumpamanya.

Syabas diucapkan kepada Najib kerana segala tindakan itu serupa dengan tindakan Hosni Mubarak di saat-saat akhir kejatuhannya. Kezaliman, kesamsengan dan kebiadapan rejim UMNO ini sudah melampaui batas dan norma kemanusiaan.

Tak usah kita gusar dan bimbang dengan segala tindak-tanduk puak-puak celaka ini kerana memang sudah dijelaskan oleh Allah di dalam Al Qur'an tentang perangai dan tingkah-laku golongan Munafiq itu yang lebih jahat dari Yahudi dan Nasrani.

Benar, kejahatan Yahudi dan Nasrani memang tak dapat disangkal lagi. Mereka sekali-kali tidak redha dengan umat Islam selagi mana tidak ikut cara mereka. Namun ada golongan yang lebih jahat dan zalim daripada itu. Yaitu golongan MUNAFIQ yang berpura-pura beriman tapi hakikatnya lebih jahat dari kedua-dua sifu mereka.

Kita semua sedia maklum bagaimana jahatnya rejim Mubarak yang sanggup menyiksa, memenjara dan membunuh para penentangnya, khususnya pemimpin gerakan Islam Ikhwanul Muslimin sepanjang pemerintahannya. Dan lebih dahsyat lagi bila mana dia secara terang-terang menjadi talibarut rejim Zionis yang telah membunuh rakyat Palestin sejak puluhan tahun lagi. Malah penulis dimaklumkan oleh seorang sahabat, Mubarak sendiri menawarkan bantuan ketenteraan kepada Zionis untuk menghapuskan Hamas.

Dan apa bezanya rejim Mubarak dengan rejim UMNO. Serupa je.

Kita nak habaq kat Najib, UMNO dan Perkasa, buatlah apa saja yang kamu nak selagi mana termampu. Tunjukkanlah samseng kamu sementara kuasa masih ada sebelum sebelum Allah SWT tunjuk samseng-Nya.

Lihat saja apa yang berlaku di Mesir bila Allah mencabut rasa takut daripada jiwa hamba-Nya, tak sampai sebulan, Hosni Mubarak laknatullah tersungkur di pintu istana dan mengetuk pintu neraka.

Wahai Najib dan UMNO, akan sampai saatnya Allah tunjukkan kesamsengan-Nya.

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger