Sunday, July 10, 2011

200 pemuda Patriot hadir, Perkasa jadi pondan

Semalam, seorang sahabat sempat berbual dengan salah seorang pemuda Patriot yang hadir untuk berhimpun di Bukit Bintang. Pemuda tersebut mengakui, beliau diberikan RM100 sebagai upah untuk hadir bersama 199 orang lagi di Bukit Bintang. Tambahnya, mereka dibekal juga dengan 2 botol kecil air mineral. Satu untuk diminum dan yang satu lagi untuk dibaling pada pemimpin Pakatan Rakyat.

Pemuda Patriot itu mendedahkan, jika ada di antara mereka yang berjaya membaling tepat botol mineral itu ke arah mana-mana pimpinan Pakatan Rakyat dan ada bukti bergambar, mereka akan dibayar RM1,000 seorang.

Lucunya, Pemuda Patriot ni hanya berhimpun di Bukit Bintang dan sekadar berjalan kira-kira 200 meter, kemudian terus bersurai bila pihak Polis meminta berbuat demikian.

Penulis tertanya-tanya juga, mana perginya Ibrahim Ali dan pecacainya ahli Perkasa. Langsung tak nampak bayang pun. Sebelum ni bukan main lagi mereka menyalak macam anjing gila memberi amaran kepada penyokong Bersih 2.0 supaya tidak turun ke Kuala Lumpur. Mengugut kaum Cina agar menyimpan bekalan makanan secukupnya, seolah-olah peristiwa 13 Mei 1969 akan berulang lagi pada 9 Julai.

Porahhhhh... memang itulah perangai golongan MUNAFIQ KABIR yang dalam hidupnya bermuka-muka. Berjuang untuk kepentingan peribadi. Sanggup melakukan apa saja termasuk jadi perkakas dan penjilat pihak pemerintah jahat. Semalam, dah terbukti kemunafiqan mereka. Tak usahlah buang masa nak memperbodohkan rakyat Malaysia di era Borderless Technology masa kini.

Malaysiakini melaporkan, kira-kira 20 orang ahli Perkasa dilihat sedang duduk di salah sebuah restoran sambil melihat saja perarakan puluhan ribu rakyat bersama Bersih 2.0.

Waima apa pun, wujudnya Perkasa yang dikepalai oleh Ibrahim Ali ini akan percepatkan lagi proses UMNO menuju ke lubang kubur.

Rakyat Cerdik, Negara Selamat

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger