Friday, December 4, 2009

Doa Tok Guru vs Regim Najib Rosmah

Najib dan Rosmah sekali lagi akan berhadapan dengan serangan dari dua sudut. Jika rakyat melakukan perubahan besar dalam PRU13, kita akan pastikan pasangan ini dan seluruh penyangak dalam negara akan dihadapkan ke muka pengadilan. Biar seluruh rakyat tahu siapa mereka sebenarnya. Enough is enough. Negara ini adalah milik rakyat. Bukan milik kepala bapak mereka.

Pertama, kes pembunuhan Altantuya sekali lagi menghantui diri pasangan No.1 negara. Seluruh dunia dah tahu memang pasangan iblis ini terlibat secara langsung dalam pembunuhan terkejam ini. Adik kandung Rosmah sendiri mendedahkan yang si perempuan puaka inilah yang mengarahkan pembunuhan Altantuya. Namun segalanya cuba ditutup rapat oleh pasangan ini dengan memperalatkan Peguam Negara, Polis dan Mahkamah. Juga mengugut individu yang cuba mendedahkan fakta kes pembunuhan ini. Yang diugut termasuklah RPK dan PI Balasubramaniam.

Semalam, SAMM (Solidariti Anak Muda Malaysia) mendesak agar proksi Najib yang terlibat mengubah Akuan Bersumpah Bala disiasat. Selain desakan ini, 3 pemimpin atasan Pemuda Pakatan Rakyat menamakan Datuk Mohamed Nazim Razak dan seorang peniaga permaidani Deepak Jaikishan sebagai dua individu utama yang perlu disiasat.

Bak kata orang, kalau dah bangkai tu... bangkailah juga. Ditutup macamana pun tetap berbau juga. Dan inilah yang terjadi kepada Najib dan Rosmah. Dengan kuasa yang ada di tangan, mereka dengan sewenang-wenangnya memperalatkan seluruh jentera kerajaan untuk menyembunyikan 'kebusukan' ini. Manakala rakyat negara ini boleh terus diperbodohkan dengan permainan licik laporan media mereka. Bagi rakyat yang berani pula, Polis digunakan untuk mengugut dan menahan golongan rakyat yang merdeka jiwanya dengan pelbagai dakwaan dan tuduhan palsu bagi menghalalkan tindakan keji sang penguasa bangsat.

Sebagai rakyat, kita semualah yang bertanggungjawab terhadap masa depan negara ini. Jangan salah memilih dalam PRU13 nanti. Takkanlah tak sedar lagi dengan segala kepincangan dan penyelewengan yang berlaku dalam negara. Bukan setakat itu saja malah sudah ramai yang dibunuh demi kepentingan kuasa politik mereka. Sebagai Muslim, jangan kita persiakan segala amal ibadah kita selama ini dengan terus menyokong UMNO yang sesat ini.

Kedua, isu royalti minyak dan gas Kelantan.

Pagi tadi puluhan ribuan penyokong MB Kelantan berhimpun sejurus selesai Kuliah Pagi Jumaat di Kota Bharu. Ribuan rakyat Kelantan yang berhimpun ini menyatakan sokongan padu mereka terhadap TGNA atas isu Doa Bala.

Dalam ucapannya, TGNA menegaskan "Kita doa sampai pecah perut".

Tidak dinafikan kenyataan tegas MB Kelantan ini pastinya menggoncang ketenteraman Najib dan bininya. Perlu difahami secara mendalam apakah di sebalik ketegasan Nik Aziz dalam mempertahanan hak rakyat Kelantan berhubung isu royalti ini.

Ketegasan Nik Aziz ini amat wajar bagi memberi 'pengajaran terbaik' kepada Rejim Zalim UMNO yang sedang berkuasa hari ini. Jangan sewenang-wenangnya melanggar undang-undang dan perjanjian dengan niat jahat untuk merampas hak Kerajaan Negeri dan rakyat Kelantan. Sejarah penarikan semula royalti minyak di Terengganu sewaktu PAS memerintah membuktikan betapa jahatnya pemimpin UMNO ini.

Diyakini tindakan MB Kelantan ini bukanlah hanya semata-mata untuk kepentingan negerinya saja malah untuk kebaikan negeri lain dalam Persekutuan. Jika Kelantan berjaya mendapatkan hak royaltinya, maka sudah tentu ianya menjadi teladan kepada yang lain. Secara tidak langsung bagi menyedarkan golongan munafiq UMNO yang telah terbukti menjadi pengkhianat terhadap Islam, orang Melayu dan negara.

Ayuh, mari kita semua berdoa agar UMNO dan pimpinannya dileburkan oleh Allah dengan segera. Kejahatan, kekejian dan kezaliman UMNO selama ini sudah mencapai tahap melampaui batas.

Memang UMNO lebih jahat dan keji dari golongan Yahudi dan Nasrani.

Salam Juma'at.

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger