Tuesday, December 3, 2013

Penipuan besar Peristiwa 911 terbongkar Siri 3

Sebenarnya pentadbiran Bush dari awalnya sudah mengizinkan kedua-dua kejadian itu berlaku tanpa adanya pesawat tempur yang terbang. Pesawat-pesawat Tentera Udara memang telah diarahkan dari awal supaya tidak terbang. Jika tidak, sudah pasti mereka telah menghalang kapal terbang yang telah keluar dari laluan yang ditetapkan serta mencurigakan itu. Bahkan mereka pasti akan menembak jatuh pesawat yang dirampas sebelum sampai ke tempat sasaran. Kita semua tahu semua pesawat komersial di seluruh dunia tertakluk kepada laluan yang telah ditetapkan oleh FAA. Bermakna, jika sesebuah pesawat penumpang terkeluar dari laluan navigasinya, sudah tentu radar menara kawalan akan mengesannya dan mengarahkan juruterbang kembali ke posisi asal. Namun apa yang berlaku pada 11 September 2001, tiada sebarang pesawat tempur USAF yang memintas kedua-dua kapal terbang yang dirampas itu.
Beberapa minit selepas jam 0935, peluru berpandu AS ditembak ke arah pentagon dan melanggar beberapa lapisan tembok bangunan. Kesannya telah mengakibatkan lubang yang semakin mengecil di setiap lapisan tembok yang dilanggar bermula dari tembok pertama. Peluru itu menghasilkan api yang marak di dalam kompleks. CNN melaporkan laporan palsu mengenai apa yang mereka sebutkan "Flight 77 Merempuh Pentagon!". CNN memburukkan lagi Peristiwa 911.

Sementara itu, pada jam 0915 hingga 0945, empat pesawat jet penumpang yang sebenar mendarat di pengkalan tentera, tempat mereka diarahkan mendarat. Penumpang dan petugas di Flight 77, Flight 11 dan Flight 175 kemudiannya ditukar ke kapal terbang United Airlines flight 93. Mereka berkumpul bersama penumpang dan petugas yang sudah ada di dalam kapal terbang itu. Kini ada 232 orang di dalam Flight 93. Ketika itu bahan letupan mungkin sudah ditanam.

Menara Selatan jatuh pada jam 0959 dengan letupan yang dikendalikan dari jauh. Ini berlaku selepas 56 minit berlaku rempuhan.

Antara jam 1000 hingga 1015, Flight 93 berlepas dari pengkalan tentera dengan menggunakan juruterbang automatik, ataupun juruterbang yang tidak menyedari apa yang akan berlaku kepada dirinya. Kapal terbang ini menuju Washington dalam rancangan 'serangan pengganas' palsu.

Menara Utara runtuh pada jam 1029 serentak dengan letupan yang dikendalikan dari jauh. Ia berlaku 1 jam 44 minit selepas dirempuh.

Pada jam 1037, Flight 93 meletup di udara. Ia berlaku akibat daripada bahan letupan yang sudah dipasang dalam pesawat ataupun peluru berpandu yang ditembak dari jet F-16. Pesawat meletup ketika sedang berada di atas Pensylvania, hampir 2 jam selepas berlepas dari Lapangan Terbang Newark. Pesawat itu tidak menjunam ke tanah seperti yang dilaporkan oleh kerajaan AS dan berita-berita. Bukti-bukti mengenai perkara itu boleh didapati di mana-mana.

Anggota Polis Pensylvania melaporkan, "Kepingan daripada kapal terbang ditemui sejauh 8 km dari tempat kejadian, di kawasan perkampungan. Media tempatan menemuramah warga tempatan di situ yang melaporkan berkenaan serpihan kapal terbang kedua di kawasan itu". Ia kemungkinan pesawat jet F-16. Penduduk tempatan turut menceritakan perkara yang sama, "Serpihan badan kapal terbang terbakar jatuh dari langit".

Seluruh penumpang dan petugas dari keempat-empat kapal terbang dari syarikat United Airlines dan American Airlines yang dirampas itu sudah pasti terbunuh dengan cara itu. Manakala di Pentagon pula, bahagian luar tembok yang dirempuh itu sengaja dirobohkan bagi menutup lubang kecil yang ada dalam tembok hasil rempuhan peluru berpandu.

Sekitar jam 1700, bangunan WTC 7 runtuh kerana letupan jarak jauh sedangkan bangunan itu tidak pernah terkena kesan dari runtuhan Menara Utara dan Selatan.

Media massa mula menuduh Osama Laden sebagai dalang dalam serangan ini dan memainkan peranan dengan melaporkan "Rakyat Amerika berasa terkejut dan marah dengan peristiwa ini. Mereka menuntut bela kepada orang yang menjadi dalang serangan ini. Orang Arab Muslim dituduh sebagai pengganas."

Presiden Bush mengumumkan 'perang terhadap pengganas', dan Pentagon mengubahnya menjadi rancangan bagi menyerang Afghanistan dengan alasan kononnya Osama bersembunyi di negara itu.

Mungkin beberapa huraian di sini kurang tepat tetapi sebahagian besarnya adalah penjelasan yang paling dapat diterima mengenai Peristiwa 911, dan ianya berbeza dengan kenyataan rasmi kerajaan AS. Versi ini selari dengan bukti-bukti yang ada dan saling menyokong.

Terbukti Bush dan kerajaan AS yang merancang dan mencipta Peristiwa 11 September 2001. Ia bukan dilakukan oleh orang Arab Badwi.

AMERIKA SYARIKAT ADALAH PENGGANAS YANG SEBENARNYA

Peristiwa 911 dicipta supaya Amerika memiliki alasan bagi melakukan kempen memerangi pengganas di seluruh dunia. Sebeenarnya, kita sendiri dapat meneka siapa sebenarnya pengganas dan mangsa Bush, media massa, Blaire dan PBB, sebahagian dari negara Eropah dan Freemason sedang menyiapkan dunia bagi menanti kedatangan Dajjal laknatullah. Golongan ini disebut sebagai New World Order (NWO).

Sekiranya kita takut dan percaya kepada Allah, kita harus bersiap-siaga bagi membela diri dan agama. Golongan NWO ini berniat membunuh lebih daripada 6 bilion manusia akhir tahun 2112. Mereka menyatakan perkara itu secara terbuka. Mereka sombong dan yakin mereka tidak dapat dikalahkan. Mereka salah.

Sementara itu, rakyat Amerika akan terus dikuasai dan dirundung dengan ketakutan. Sejak Peristiwa 911, rakyat Amerika merasakan seluruh negara mereka sudah tidak selamat lagi. Ketakutan ini dicipta oleh kerajaan mereka sendiri. Bukannya Afghanistan atau negara Islam yang lain.

Kerajaan Bush dan penggantinya Barack Obama akan terus berbohong, curang, memanipulasi, membunuh dan melakukan apa sahaja bagi menutupi kebenaran hakiki.

bersambung... pendedahan tentang Organisasi Rahsia

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger