Sunday, December 1, 2013

Penipuan besar Peristiwa 911 terbongkar Siri 2

Empat pesawat awam terbang dalam penerbangan terakhir mereka bagi menjalankan misi propaganda dunia. Pesawat pertama, American Airlines flight 11 Boeing 767 meninggalkan Lapangan Terbang Boston Logan pada jam 0759 dan menghala ke Los Angeles membawa 76 hingga 81 penumpang termasuk 11 krew. Menurut laporan 'rasmi', kapal terbang ini yang merempuh Menara Utara WTC.

Pesawat kedua, american Airlines flight 77 boeing 757 berangkat dari Lapangan Terbang Dulles Virginia bahagian Utara pada jam 0810 menuju Los Angeles. Sekurrang-kurangnya terdapat 50 hingga 60 penumpang. Menurut laporan 'rasmi', kapal terbang ini yang merempuh Pentagon.

Pesawat ketiga, United Airlines flight 175 Boeing 767 meninggalkan Lapangan Terbang Logan Boston pada jam 0813 dan menghala ke Los Angeles dengan 47 atau 56 penumpang serta 9 krew. Kapal terbang ini yang dilaporkan merempuh Menara Selatan WTC.

Pesawat keempat, United Airlines flight 93 Boeing 757 dijadualkan berlepas menuju San Frisco dari Lapangan Terbang Newark pada jam 0801. Namun ia terlambat dan berlepas pada jam 0841. Terdapat 26 hingga 39 penumpang serta 7 krew di dalamnya. Menurut laporan, kapal terbang ini terhempas di Pensylvania.

Setengah jam selepas berlepas, 4 juruterbang kapal terbang itu dihubungi melalui radio dan mengatakan AS diserang pengganas. Mereka diarahkan supaya mematikan trasponder mereka dan menerbangkan pesawat ke pengkalan tentera di bahagian utara Amerika Syarikat. Juruterbang ini akur arahan tersebut dan memusinkan laluan mereka.

Pesawat USAF E-10 ketika itu berlepas dari pengkalan tentera dan terbang dengan kawalan jauh. Ia kemudian terbang memintas laluan penerbangan pesawat United Airlines flight 175 yang sebenar. Radar operasi yang mengikuti flight 175 melihat ada dua lampu muncul dan kemudian menjadi satu. Flight 175 yang sebenarnya sudah mengikuti arahan kerajaan dan mematikan transpondernya. United Airlines flight 175 mengubah laluan menuju New York. Menurut radar operasi flight 175, kapal terbang kelihatan menuju Manhattan.

Ketika masih dalam ketinggian rendah, para penumpang ddi dalam pesawat United Airlines flight 93 diberitahu kapal terbang mereka sedang dirampas. Mereka diarahkan supaya menghubungi keluarga mereka menggunakan telefon bimbit dan menceritakan keadaan yang berlaku dalam pesawat. Maklumat itu akan digunakan sebagai bahan bukti palsu bagi menguatkan kenyataan kerajaan pentadbiran Bush yang menyatakan rampasan berlaku. Sebenarnya kapal terbang ini terbang pada ketinggian 30 ribu kaki. Telefon bimbit tidak dapat digunakan pada aras ketinggian ini.

Sebuah pesawat tentera kemudian berlepas dan dikendalikan secara automatik. Ia kemudian memintas laluan penerbangan pesawat American Airlines flight 11 bagi mengganggu radar operasi. Pesawat tempur itu kemudian menuju ke Menara Utara WTC pada jam 0845 dan menembak peluru berpandu ke arah bangunan yang disasarkan sebelum berlaku hentaman yang mengakibatkan semua bahan letupan yang telah tertanam meletup.

Bush mendengar berita ini melalui televisyen di sebuah sekolah di Florida. Ketika itu dia sedang membacakan buku secara terbalik.

Pesawat tempur USAF E-10 yang dikendalikan secara kawalan jauh mendekati Manhattan dan kemudian merempuh Menara Selatan pada jam 0903. Pengendali pesawat ini tidak mengendalikan kapal terbang Boeing 767 yang seberat 100 tan, yang memungkinkan tidak menepati sasaran sekiranya digunakan.

Beberapa saat sebelum runtuhan bangunan, sebuah peluru berpandu pula dilepaskan. Perkara ini membuatkan suhu di dalam bangunan menjadi cukup tinggi dan dapat meletupkan seluruh bahan bakar kapal terbang. Sebahagian besar bahan bakar kapal terbang meliputi seluruh menara dan meletup menjadi gumpalan api yang besar di luar bangunan. Banyak jurugambar dan jurukamera televisyen dapat merakam kejaadian ini dalam filem. Kejadian ini berjaya dirakam dengan baik oleh CNN kerana sudah bersiap sedia dari awal sebelum peristiwa ini berlaku. Semuanya ini bagi menyokong kenyataan kerajaan, Amerika diserang pengganas.

Bush mengumumkan kepada dunia dia sudah membuat beberapa panggilan telefon dan bersembunyi selama 8 jam. Namun hakikatnya, dia tidak pernah mengarahkan sebarang tindakan defensif dengan mengarahkan pesawat tempur tentera memintas laluan dua kapal terbang yang dirampas.

Tidak ada sebarang arahan kepada Tentera Udara supaya memintas laluan kapal terbang yang didakwa telah dirampas. Pesawat Tentera Udara akhirnya diterbangkan satu jam selepas pesawat komersial pertama keluar dari laluannya, dan 45 minit selepas berlaku rempuhan di Menara Utara WTC.

bersambung.....

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger