Sunday, October 26, 2008

Hina Nabi - Pelukis Karikatur Mampus

Inilah wajah si kafir laknatullah yang begitu biadap menghina Junjungan Besar Nabi Muhammad SAW melalui lukisan karikaturnya.

Si mangkuk ni ingat dia hebat kerana berani menghina Nabi umat Islam dan merasakan bahawa umat Islam tidak mampu berbuat apa-apa ke atas dirinya.

Kuasa dan kehendak Allah pasti berlaku. Tiada siapa yang boleh menghalang. Baru-baru ini Allah menurunkan balasan tunai kepada si jahanam ni.

Si jahanam ni mati dalam satu kebakaran. Dibakar hidup-hidup. Berita kematiannya telah disembunyikan oleh pihak kerajaan Denmark daripada di ketahui umum.

Aku teringat juga pasal Mahathir kat Malaysia. Sewaktu si tua kutuk ni jadi PM, dia pun pernah membuat kenyataan menghina Rasulullah dengan mengatakan Baginda menyimpan janggut kerana zaman tu belum ada pisau cukur.

Kita jangan hairan kenapa Mahathir masih sihat sehingga ke hari ini. Mungkin kita tertanya-tanya mengapa Allah belum beri balasan terhadapnya. Yakinlah, Allah Maha Bijaksana dan Maha Mengetahui. Kita tunggu dan lihat apa yang akan berlaku pada si mamak tua ni.

Sebagai umat Islam, kita patut memanjatkan rasa syukur kepada Allah kerana Dia telah menurunkan balasan kepada golongan manusia biadap seperti si pelukis dari Denmark ni.

Sekian.

Salam ukhwah dari Kota Kinabalu.


No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger