Wednesday, October 15, 2008

Najib Jadi PM - Bala' Besar Bagi Malaysia

Aku tak dapat nak bayangkan bagaimana keadaan Malaysia setelah dipimpin oleh seorang manusia yang tiada akhlak, kaki betina, perasuah dan didakwa terlibat dengan kes pembunuhan Altantuya. Perangai buruk bininya pula memang telah diketahui umum. Lebih dahsyat lagi apabila si Rosmah ni didakwa oleh RPK sebagai orang yang bertanggungjawab mengarahkan pembunuhan Altantuya.

Jika benar si Najib Laknatullah ini berjaya menduduki kerusi No.1, percayalah ini merupakan satu bala' besar yang Allah turunkan kepada kita semua sebagai rakyat Malaysia. Janji Allah pasti berlaku. Allah SWT menjelaskan di dalam Al-Qur'an bahawa Dia akan melantik pemimpin yang zalim jika rakyat di sesebuah negeri itu semakin meninggalkan Al-Qur'an dan Sunnah RasulNya sebagai pengajaran dan peringatan. Jika rakyat masih berdegil dan tidak mahu kembali kepada Islam, maka Allah akan menghancurkan negeri tersebut.

Hari ini Malaysia sudah menjadi sebuah negara haprak pada pandangan mata dunia. Mana ada pelaburan yang masuk. Jangan dipercaya segala berita oleh media perdana milik UMNO yang mewar-warkan pelaburan dalam negara semakin meningkat. Semuanya pembohong. Memang dah dasar puak-puak munafiq ini kerjanya membohong untuk menyembunyikan pekong mereka. Bagi aku memang layak UMNO di gelar sebagai Umat Munafiq Number One.

Secara jujur aku katakan, jika ada pemimpin UMNO atau ahli UMNO yang mati, aku tidak akan sekali-kali menyembahyangkan jenazahnya walau ahli anggota keluarga dan saudara aku sendiri. Setakat ziarah sajalah. Bukan ekstrim tetapi ini adalah perintah Allah.

Aku nak habaq kat sini. Bukti betapa pemimpin UMNO benci pada Islam apabila langsung tiada peruntukan yang dikeluarkan untuk Sekolah Agama Rakyat. Sedangkan Sekolah Cina dan Tamil diberikan peruntukan berjumlah RM534 juta. Ikuti wawancara di bawah ini ;



Ambil contoh arak. Haram. Adalah berdosa besar bagi orang yang minum arak. Begitu juga halnya orang yang tidak minum arak tetapi bekerja di kilang arak, menuang arak, bekerja di premis menjual arak, menjadi tukang kebun di kilang arak, memakai baju yang ada tertulis jenama arak. Dosanya sama seperti minum arak.

Begitulah juga keadaannya orang Melayu yang menjadi ahli UMNO dan mengundi BN. Oleh kerana pemimpin UMNO menolak Islam dengan mengenepikan Undang-Undang Allah (Al-Qur'an) dan melakukan segala bentuk penyelewengan dan kemungkaran, maka mereka yang terus memberi sokongan akan sama mendapat dosa tanpa disedari. Undi yang diberi adalah bukti terus redha dengan segala tindakan pemimpin mereka. Jika berterusan mereka memberi sokongan sehingga ke akhir hayat, maka Nerakalah tempat kembali.

Tahniahlah kepada semua ahli UMNO dan orang Melayu yang mahu terus menyokong UMNO/BN. Anda semua adalah golongan terpilih yang begitu bersedia untuk menahan siksaan Api Neraka. Bukan calang-calang orang yang sanggup menerima balasan Neraka kecuali bagi golongan manusia yang seangkatan dengan iblis dan syaitan. Tahniah sekali lagi kerana anda juga termasuk dalam golongan 999 daripada 1,000 orang Islam yang dipilih oleh Allah SWT untuk menjadi ahli Neraka.

Semuga Allah melindungi kita daripada mendapat PM macam Najib ni.

Marilah kita berdoa' semuga Allah menjauhkan kita daripada bala' bencana ini. Amin...

Salam dari Kota Kinabalu.

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger