Wednesday, December 4, 2013

Organisasi Rahsia : New World Order

Slogan 'Pemerintahan Dunia Baru' digunakan oleh Bush bagi menerangkan keadaan selepas berakhirnya perang dingin. Dalam kenyataannya, perkataan ini sudah digunakan pada zaman Republik dan tertulis dalam lambang Amerika Syarikat sebagai moto "Novus Ordo Seclorum".

Pemerintahan Dunia Baru adalah sebuah organisasi yang sudah wujud selama beratus tahun. Misi organisasi ini hanya ingin menyambut kedatangan Dajjal laknatullah. Pemerintahan Dunia Baru (NWO) dipimpin oleh Iluminati dan dibantu oleh Freemason. Anggota organisasi ini terdiri daripada pemimpin-peminpin dari organisasi dunia, misalnya PBB, Dewan Hubungan Luar Negeri, IMF, World Bank, W.H.O dan banyak lagi. Lihat struktur organisasi Pemerintahan Dunia Baru di bawah ini dengan teliti dan kita dapat mengetahui siapa musuh kita yang sebenarnya secara terperinci. Golongan ini wujud dan mereka lebih menakutkan daripada filem-filem hantu Hollywood. Mereka adalah organisasi New World Order atau dalam bahasa Latinnya Novus Ordo Seclorum.


Sepuluh hari sebelum di bunuh, Presiden J.F Kennedy dalam ucapannya di Universiti columbia pada 12 November 1963 ada menyebut, "Pejabat tertinggi Presiden digunakan bagi merancang sebuah keadaan yang akan menghancurkan kemerdekaan Amerika. Dan sebelum meninggalkan jawatan saya, saya harus mengingatkan warga Amerika segala masalah yang mereka miliki."

Organisasi apakah yang memiliki kekuatan membunuh seorang Presiden Amerika, kemudian menutup seluruh bukti yang ada? Pemerintahan Dunia Baru (NWO) memiliki kekuatan ini.

Giuseppe Mazzini berkata, "Kita harus pastikan semua kerajaan berjalan seperti biasa. Tetapi kita harus mencipta Super Rite yang tidak diketahui. Kita akan memanggil para Mason daripada kalangan pemimpin tertinggi yang kita pilih. Bagi menghormati saudara-saudara kita dalam gerakan Mason, maka golongan ini perlu dirahsiakan dengan ketat. Melalui Supreme Rite ini, ia akan menjadi satu-satunya pusat antarabangsa, kita akan menyusun semua gerakan Freemason dan akan menjadi semakin kuat keranan gerakannya tidak diketahui."

bersambung.....

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger