Tuesday, February 28, 2012

Artis 'dajjal' : Nape akhbar milik MCA biadap?

Tindakan akhbar The Star menyiarkan gambar artis Amerika yang bertatu kalimah Allah di dadanya merupakan satu tindakan biadap yang sengaja dilakukan dengan tujuan menghina Islam. Bolehkah diterima oleh akal jika alasan tidak sengaja diberikan? Bukankah ketua pengarang The Star cukup sedar gambar tersebut boleh menimbulkan kemarahan umat Islam tanahair.

Persoalannya sekarang, mengapa MCA dilihat semakin berani mencabar kesucian Islam sejak kebelakangan ini, khususnya sejak isu Hudud hangat diperkatakan tahun lalu.

Sebabnya, bila dilihat UMNO sendiri tidak membela Islam malahan pimpinan parti Melayu itu sendiri memperlekeh dan menolak Hudud serta berperangai seperti mereka, malah ada yang lebih buruk lagi.

Dan hari ini KDN 'berpura-pura' menyiasat The Star berhubung penyiaran gambar artis dajjal itu yang dijadual membuat persembahan di Kuala Lumpur esok. Percayalah... KDN tidak akan berbuat apa-apa terhadap The Star. Siasatan yang dibuat hanya sekadar 'lakonan' semata-mata.

Kita jangan lupa kumpulan Jamaah Al Qur'an Malaysia (JAM) yang menolak Hadis masih terus dibenarkan bergerak bebas di tanahair. Diketuai oleh Kasim Ahmad, anak didik dajjal. Malah beliau sendiri mengakui mantan PM Mahathir yang membenarkan kumpulannya terus bergerak bebas dalam negara.

Kalau jamaah sesat seperti JAM tidak diganggu oleh KDN, apa bezanya dengan tindakan biadap The Star yang sengaja menghina Islam?

Selagi mana UMNO BN terus diberikan mandat menerajui negara, maka selagi itulah Islam akan terus dihina dan ditindas tanpa pembelaan.

Beringatlah... Golongan Munafiq Lebih Jahat Daripada Kafir.

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger