Saturday, August 4, 2012

Keluarga Shaaribu dihalang masuk M'sia

Tahun lepas, peguam 'Scorpene' William Bourdon telah ditahan di dalam pesawat oleh pihak imigresen sebaik tiba di KLIA daripada Penang. Beliau telah dihantar pulang menaiki pesawat ke Paris pada malam itu juga. Hari ini, seluruh ahli anggota keluarga Shaaribu pula dihalang untuk masuk Malaysia. Soalnya kenapa mereka dihalang masuk ke negara ini?

Penulis dapat maklumat ini dari seorang rakan FB. Katanya, seorang sahabatnya yang bertugas sebagai Pegawai Imigresen telah mendedahkan bahawa pihak Imigresen telah mendapat arahan pihak atasan untuk menahan siapa saja di kalangan ahli keluarga Shaaribu yang masuk ke negara ini.


Bagi penulis, tentu arahan ini datangnya dari Najib Rosmah. Jelas sekali arahan menghalang keluarga Shaaribu dari memasuki negara ini membuktikan yang pasangan No.1 negara itu terlibat secara langsung dengan pembunuhan Altantuya 6 tahun lalu.

Nampaknya Najib dan Rosmah terus dibayangi Altantuya sepanjang hidupnya apatah lagi tempoh Parlimen hanya berbaki 7 bulan lagi.

Sampai bila Najib Rosmah mahu menyembunyikan dosa besarnya atas kematian Altantuya? Apakah pasangan No.1 itu mengira boleh terus memperalatkan pihak berkuasa untuk melindungi pekung kedurjanaannya itu? Walau pihak Polis dan Mahkamah digunakan untuk menafikan penglibatan mereka namun satu-persatu pekong mereka dibongkar oleh orang dalam sendiri.

Enough is enough. Sudah sampai masanya Najib Rosmah menerima pembalasan Allah atas segala kejahatan dan kekejian yang dilakukan. Semakin hari rakyat semakin bijak dan tahu menilai antara yang hak dan bathil.

Sebagai rakyat, penulis memang mahu Najib Rosmah dibicarakan di mahkamah terbuka. Jika bersalah, pasangan iblis ni memang patut dijatuhkan hukuman mati.

Wallahu'alam

No comments:

Mangsa Kerakusan dan Kezaliman UMNO

mangsa kezaliman
bn
Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger